Brandul România de două ori mai scump ca brandul Ungaria şi de trei ori ca Serbia şi Bulgaria

În anul 2011, valoarea României ca brand a crescut cu 4,3%, faţă de anul 2010, până la 112 miliarde de dolari, arată topul Brand Finance Nation Brands 100, publicat de organizaţia Brand Finance și preluat de Adevărul în ediția electronică.

Chiar dacă brandul România s-a scumpit cu circa cinci miliarde de dolari, ea a pierdut cinci poziţii până la locul 42 în clasamentul celor mai scumpe 100 de branduri de ţără din lume.
Topul arată că România ca brand are o valoare de 100 de ori mai mică ca a SUA, de 10 ori ca India şi Canada, dar este mai mare de aproape două ori ca brandul Ungaria, de trei ori ca Bulgaria sau Serbia.

Potrivit raportului Brand Finance Nation Brands 100, rezultatele au fost obţinute în baza estimării forţei de muncă a ţării, capacităţii de a atrage talentele străine, evaluarea calităţii vieţii şi dinamicii creşterii PIB.

Brandul SUA este cel mai scump din lume şi valoarează 11.370 de miliarde de dolari. Urmează Germania cu o valoare de 3.146 miliarde, China cu 3.001 de miliarde de dolari, Japonia cu 1.940 de miliarde şi Marea Britanie cu 1.849 de miliarde de dolari.

Mai multe informații AICI.

Foto: grapheina.blogspot.com

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 × five =