FasTracKids-lectii anticriza pentru copiii din Romania

copil

Potrivit unui studiu CURS comandat de CNA în 2005, peste 20% dintre copiii din România cu vârste între 7 şi 10 ani îşi cheltuiesc banii de buzunar pe produsele văzute la televizor.

Cele 11 invataturi FasTracKids, pentru copiii care au implinit 3 ani:

1. Toţi oamenii au trei necesităţi de bază în viaţă: hrană, adăpost şi îmbrăcăminte.

2. La început au fost trocul şi negoţul, care s-au transformat ulterior în sisteme monetare.

3. Noţiuni despre aspectele fundamentale ale economiei: cum sunt fabricate, transportate, cumpărate şi folosite produsele.

4. Cum să creezi un produs şi cum îl scoţi la vânzare, stabilindu-i o valoare, un preţ.
5. Ce înseamnă „necesitate” şi „dorinţă” în clasificarea articolelor sau produselor pe care le foloseşti. 6. Ce înseamnă cerere şi ofertă pentru stabilirea preţului. Marketingul mărfurilor.
7. Cum decizi ce şi câte produse să cumperi.
8. Cum să faci distincţia între ceea ce îţi doreşti şi ceea ce este cu adevărat o necesitate. Stabilirea unor priorităţi atunci când se merge la cumpărături.
9. Cum încerci să-ţi dai seama, în calitate de cumpărător, dacă preţul unui produs pe care vrei să-l cumperi este rezonabil.
10. Este important să cumperi produse de calitate.
11. Cum să faci distincţie între reclama unui produs şi felul în care acesta ar putea să fie în realitate.

mai multe detalii pe http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/843653/ROMANI-IN-CRIZA-Lectii-de-supravietuire/

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *