Romania sarbatoreste 20 de ani de EUROPAfest

2013-04-09-1854 (1)

Festivalul EUROPAfest a fost lansat astazi la sediul Reprezentantei Comisiei Europene de la Bucuresti. La conferinta de presa au fost prezenti doamna Iulia Deutsch, sef adjunct RCE, Luigi Gageos, director EUROPAfest, doamna Margareta Paslaru si domnul Emil Hosu, co-fondator si co-presedinte al GreenLife Consortium.

EUROPAfest 2013 este o editie aniversara de 20 de ani, motiv pentru care organizatorii vor oferi fanilor 17 zile de evenimente cu artisti si muzica din toata lumea. Evenimentele se vor desfasura in Bucuresti si Sibiu, orase ce vor intampina peste 300 de invitati de marca din 52 de tari si 4 continente. EUROPAfest 2013 se va derula sub sloganul „It’s all about live quality music” si va reuni 4 genuri muzicale, mai in detaliu, jazz, blues, pop si muzica clasica.De asemenea, cu ocazia evenimentului, se va organiza in capitala si Bucharest International Jazz Competition 2013. Festivalul va debuta pe data de 9 mai, Ziua Europei, cu un „opening concert”, organizat impreuna cu Reprezentanta Comisiei Europene la Bucuresti si se va incheia pe 25 mai 2013 cu Gala EUROPAfest.

Directorul EUROPAfest, domnul Luigi Gageos a tinut sa-si exprime multumirea si entuziasmul fata de eveniment, precizand faptul ca numarul participantilor de anul acesta a crescut semnificativ si aceasta performanta da onoare Romaniei si celor care au depus un efort extraordinar pentru organizarea unui festival de calitate si pentru a garanta buna desfasurare a editiilor EUROPAfest.

Doamna Iulia Deutsch a vorbit si despre evenimentele socio-culturale care vor avea loc in „spatiul public european”, in cladirea sediului Reprezentantei Comisiei Europene de la Bucuresti. Aceasta locatie va fi pusa pe harta evenimentelor culturale prin organizarea unor mese rotunde, concerte, proiectii de filme, dezbateri sau expozitii.

Casa Regala sustine EUROPAfest 2013

EUROPAfest 2013 va evolua sub inaltul Patronaj al Altetelor Lor Regale Principesa Margareta si Principele Radu care, de asemenea, vor acorda un premiu de excelenta firmei care se va implica cel mai mult in organizarea si desfasurarea evenimentului.

 

Alexandru Padure

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

sixteen + eighteen =