Bani europeni pentru linia de tramvai din Cluj Napoca. Primăria anunţă un nou proiect de reabilitare

tramvai_cluj_napocaPrimăria Cluj-Napoca a inaugurat, luni, al doilea tronson al liniei de tramvai din oraş, modernizată în urma unei investiţii de 15 milioane de euro din fonduri europene. Cu aceasta ocazie, primarul Emil Boc a anunţat derularea unui proiect de reabilitare a tramei stradale de pe parcursul liniei de tramvai, în valoare de 20 de milioane de euro.

Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a participat, luni, la deschiderea circulaţiei transportului în comun pe tronsonul doi al liniei de tramvai modernizată, în lungime de peste 15 kilometri, el urcând într-un tramvai cu care a mers pe traseul Gară – Bulevardul Muncii.

Cluj-Napoca a fost primul oraş din România care a accesat fonduri europene nerambursabile pentru reabilitarea liniei de tramvai, pe o lungime de 26,6 kilometri. Contractul de execuţie s-a semnat la 15 iunie 2011, iar primul tronson reabilitat – cartierul Mănăştur – Gară, în lungime de 11,5 kilometri a fost dat în funcţiune în 6 iunie 2012. Acum am deschis circulaţiei transportului în comun cel de-al doilea tronson, în lungime de 15,1 kilometri, Gară – Bulevardul Muncii, astfel încât, de luni, se poate circula pe întreg traseul de 26,6 kilometri. Avem pregătit, în completare, un alt proiect cu finanţare europeană privind reabilitarea tramei stradale pe acest traseu aferent liniei de tramvai estimat la 20 de milioane de euro. Urmează să asfaltăm toate străzile de pe traseul liniei de tramvai, la care se adaugă reabilitarea a patru poduri, pentru a avea o infrastructură modernă de transport în comun”, a spus Boc, citat de Mediafax.

Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a participat, luni, la deschiderea circulaţiei transportului în comun pe tronsonul doi al liniei de tramvai modernizată, în lungime de peste 15 kilometri, el urcând într-un tramvai cu care a mers pe traseul Gară – Bulevardul Muncii.

Cluj-Napoca a fost primul oraş din România care a accesat fonduri europene nerambursabile pentru reabilitarea liniei de tramvai, pe o lungime de 26,6 kilometri. Contractul de execuţie s-a semnat la 15 iunie 2011, iar primul tronson reabilitat – cartierul Mănăştur – Gară, în lungime de 11,5 kilometri a fost dat în funcţiune în 6 iunie 2012. Acum am deschis circulaţiei transportului în comun cel de-al doilea tronson, în lungime de 15,1 kilometri, Gară – Bulevardul Muncii, astfel încât, de luni, se poate circula pe întreg traseul de 26,6 kilometri. Avem pregătit, în completare, un alt proiect cu finanţare europeană privind reabilitarea tramei stradale pe acest traseu aferent liniei de tramvai estimat la 20 de milioane de euro. Urmează să asfaltăm toate străzile de pe traseul liniei de tramvai, la care se adaugă reabilitarea a patru poduri, pentru a avea o infrastructură modernă de transport în comun”, a spus Boc.

Lucrările au fost executate de asocierea dintre firmele Swietelsky, Astalrom SA, Euro Construct Trading ’98 SRL şi Transferoviar Grup SA.

Sursa: Mediafax.ro

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

five × 1 =