Live, Cafeneaua Complexitatii, De vorba cu unul din cei “30 sub 30”, luni 20 mai

denisEvocam la cafeneaua noastra de multe ori starea de JOBBY …acel “amestec” subtil de Job si Hobby, acea activitate continua ce hraneste deopotriva nevoia de dezvoltare personala, spirituala, culturala, cu sustenabilitatea economica obtinuta prin prestarea unui serviciu catre societate.

Am vorbit de evolutia stiintei (nanotehnologie, complexitate, memetica, neurostiinte, inteligenta artificiala), a cerintelor din ce in ce mai diverse ale pietei muncii (jurisdinamica, ecolonomie, sociofizica, astro-biofizica…) si de fiecare data am ajuns la un impas… Este frumos sa visezi dar trebuie sa si traiesti (decent, impreuna cu familia), iar asta presupune implementarea unei “inventii sociale” care sa reformuleze obiectivele si metodologiilor de evaluare a muncii dincolo de profit si eficienta.

Vorbeam de “Produsul Intern de Fericire” in contrast cu “Produsul Intern Brut”. Vorbeam de ecolonomie ca stiinta economica pusa in slujba fericirii Omului si nu a placerii sale de a Avea, de a Domina, de a Conduce… VISE… VISE tesute in cafenea!

Luni seara, avem un invitat special, ce ar putea fi CHEIA de materializare a vielor nascute in Centrul pentru Studii Complexe: Denis Todirica.  Experienta lui este esentiala in definirea unui mecanism de sustenabilitate a cercetarii exploratorii, a schimbarii mentalitatii pentru implementarea unei societati a Cunoasterii si pentru germinarea conditiior de auto-poiesis a societatii Constiintei.

Iata ce spunea Denis in Forbes.ro:

“ …..Prin Glazeon, vrem sa le oferim oamenilor o senzatie asemanatoare cu cea a lui Bill Gates atunci cand doneaza. Este o senzatie la care au acces si pe care o exercita doar cativa miliardari filantropi din lume.

Cum ar fi, insa, daca majoritatea oamenilor n-ar mai astepta sa fie miliardari si ar dona prin orice actiune?”. Considera ca, astfel, clientii vor fi fericiti pentru ca isi pot sustine cauza preferata prin ceea ce fac zilnic – cumparaturi. In planurile pentru anul in curs ale tanarului antreprenor intra formarea unei echipe cu ajutorul careia sa porneasca expansiunea globala. In paralel, intentioneaza sa promoveze cat mai mult Start-up Chile, care mai accepta proiecte pana in 2014, dar, cel mai important, vizeaza sa tinga donatii de un milion de euro pentru cauzele din Romania prin intermediul Glazeon”.

Cine este in fond Denis Todirica? Ce este GLAZEON? Cum a devenit Denis cel ce este azi unul din cei “30 sub 30”, promotorul unui antreprenoriat modern, viu, capabil sa motiveze si sa dezvolte o alta forma de sustenabilitate a mediului economic bazat pe creativitate si inovativitate? Cum se poate incepe o afacere? Ce presupune un Start-up? Cum este sa pornesti o afacere specifica societatii cunosterii, de aici din Romania?

Vom afla cu totii luni, de la 19 30 la Cafeneaua Complexitatii.

LIVE AICI, luni, 20 mai, incepand cu orele 19:30

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *