Bulgaria lucrează la un nou brand turistic pentru a atrage români

Bulgaria lucrează la un nou brand turistic integrat, care să prezinte ţara drept o destinaţie atractivă pe tot parcursul anului, concentrat pe atragerea turiştilor din patru ţări, respectiv România, Germania, Rusia şi Marea Britanie, relatează Novinite, potrivit Gandul.info.

Marinov a precizat că dezvoltarea noului brand are rolul de a prezenta Bulgaria ca o destinaţie atractivă şi accesibilă pe tot parcursul anului și va fi definitivat până în luna februarie.

El a adăugat că eforturile se vor concentra pe atragerea de turişti din patru ţări, şi anume România, Germania, Rusia şi Marea Britanie, priorităţile fiind stabilite pe baza datelor obţinute de la 37 de tour-operatori bulgari şi 300 de tour-operatori străini, din 15 ţări.

Sursa: Gandul.info
Foto:  commons.wikimedia.org

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

13 − five =