New York Times: Dacia, vedeta pieţei auto europene în 2013

DACIA LOGANVedeta pieţei auto europene în acest an nu este BMW, Mercedes Benz sau Bentley, ci brandul low-cost Dacia al Renault, se arată într-un articol apărut, marţi, în publicaţia “New York Times” (NYT).

Ziarul citează statisticile Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), publicate marţi, care arată că vânzările de autoturisme Dacia au înregistrat în perioada ianuarie-noiembrie 2013 cel mai semnificativ avans din Europa, de 21,1%, la mare distanţă de brandurile de pe locurile doi şi trei, Mazda şi Jaguar, fiecare cu un avans de 15,6%, scrie RomaniaTV.net.

Succesul Dacia este explicat astfel de “New York Times”: ar putea fi maşina potrivită la momentul potrivit pentru Europa. Pe fondul nivelului ridicat al şomajului şi a incertitudinilor privind evoluţia economiei, Dacia a obţinut succes comercializând modelul Logan la un preţ scăzut, de aproximativ 7.700 de euro (10.600 de dolari), inclusiv taxele.

Sursa: RomaniaTV.net
Foto: wikipedia

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *