Cât au stat la TV noii membri ai Guvernului în ultimele trei luni

Potrivit raportului mediaTRUST, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de monitorizare, Daniel Barbu, Mihai Voicu și Dan Șova sunt membrii noului Executiv cu cele mai multe prezențe în studiourile TV, în perioada 1 septembrie – 30 noiembrie 2012.

Daniel Barbu, noul ministru al Culturii, a înregistrat în ultimele trei luni 39 de apariții în platourile de televiziune analizate, dintre care 19 la Antena 3 și 18 la România TV.

Următorul  pe lista mediaTRUST este Mihai Voicu, noul ministru pentru Relația cu Parlamentul,  care a avut 30 de apariții în studio, în ultimele trei luni. Cele mai multe apariții ale acestuia s-au înregistrat  la Antena 3 (13) și România TV (9).

La egalitate cu Mihai Voicu îl găsim pe Dan Șova, noul ministru Coordonator pentru Proiecte de Infrastructură, care a avut în total 30 de apariții, cele mai multe dintre ele fiind la Antena 3 (21).

Locul trei în topul mediaTRUST este ocupat de Nicolae Bănicioiu, ministrul Tineretului şi Sportului, care a avut 25 de apariții în studiourile TV, 15 dintre ele fiind la România TV.

Eugen Nicolaescu,  Ministrul Sănătății, se află pe poziția a patra, cu 18 prezențe.

În graficul mediaTRUST nu au fost incluși miniștrii cu mai puțin de cinci apariții: Mona Pivniceru, Liviu Voinea și Liviu Dragnea (câte patru prezențe), Lucia Varga și Dan Nica (câte trei prezențe), Mihnea Costoiu (două prezențe), Eugen Teodorovici, Daniel Chițoiu, Constantin Niță și Remus Pricopie (câte o prezență).

Singurii miniștri care nu au avut nicio apariție la posturile TV analizate sunt Doina Pană, ministru pentru Dialog Social și  vicepremierul Gabriel Oprea, ministru fără portofoliu.

Analiza mediaTRUST România a luat în calcul şase posturi de televizune (Antena 3, B1 TV, România TV, Money.ro TV, Realitatea TV şi Digi 24). Raportul conţine informaţii din emisiunile difuzate de către cele şase posturi de televiziune în intervalul orar 17.00 – 23.00, în perioada 1 septembrie – 30 noiembrie 2012.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clienţii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieţei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educaţie, sport, cultură, showbiz, politic.

Foto: gov.ro

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *