Raport Interbrand. Apple, cel mai puternic brand din lume. Care sunt celelalte companii care completează clasamentul

Apple este declarat cel mai valoros brand atât în topul general,  cât și în topul brandurilor din domeniul tehnologic potrivit unui clasament realizat de Interbrand, informează World Economic Forum.

Topul urmărește să sublinieze impactul pe care îl are brandul asupra creșterii cifrei de afaceri. Potrivit datelor, Apple este liderul companiilor din acest domeniu, acesta fiind și cel mai valoros brand din clasamentul general. Sectorul tehnologic este cel mai bine cotat sector în topul realizat pe 2016.

Apple este declarat cel mai valoros brand atât în topul general, cât și în topul brandurilor din domeniul tehnologic. Datele arată că valoarea brandului a crescut în 2016, fiind în prezent evaluat la 178,1 miliarde de dolari.

Pe cea de-a doua poziție este Google, cu o valoare a brandului de 133,2 miliarde de dolari. Compania a făcut progrese semnificate comparatic cu anul trecut, când valoarea brandului se ridica la 8 miliarde de dolari.

Coca-Cola, evaluat la 73 de miliard de dolari, este cel mai bine cotat brand care nu face parte din sectorul tehnologic, ocupând locul 3.

Alte companii care completează topul primelor 10 sunt Microsoft, Toyota și Amazon.

Brandurile sunt evaluate pe trei dimensiuni: performanța financiară, rolul brandului în decizia de cumpărare și competitivitatea pe piață. „Pentru a fi luat în conisderare, un brand trebuie să fi depășit granițele geografice și culturale, ajungând unul global”.

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *