Expert roman: Aproximativ 50% din cele 32.000 de plangeri depuse in 2012 in reteaua Centrelor Europene ale Consumatorilor au fost rezolvate pe cale amiabila

ecc_mapLa nivelul intregii retele a Centrelor Europene ale Consumatorilor s-au inregistrat anul trecut 32.000 de plangeri privind anumite achizitii si servicii tranfrontaliere, iar aproximativ 50% dintre acestea au fost rezolvate pe cale amiabila, a declarat miercuri in cadrul unei dezbateri pe tema drepturilor consumatorilor Mihai Titichi, expert in cadrul Centrului European al Consumatorilor din Romania, potrivit HotNews.ro.

Din cele 32.000 de cazuri, 60% au vizat probleme la achizitiile online, in Romania procentul ridicandu-se la 70-75% din cazuri. Centrul European al Consumatorilor din Romania ofera consultanta juridica gratuita in probleme de comert transfrontalier si incearca rezolvarea pe cale amiabila a sesizarilor venite de la consumatorii romani.

Detalii aici.

Centrul European al Consumatorilor Romania.

Sursa: HotNews.ro
Foto: eccromania.ro

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

20 − twenty =