Grapini: Brandul turistic nu şi-a atins scopul. Dracula s-a întipărit mai mult în mintea străinilor

maria-grapiniBrandul turistic al României, deşi a fost achiziţionat cu mulţi bani, nu şi-a atins scopul şi nu a devenit cunoscut în lume, , a declarat luni, după o conferinţă Maria Grapini, ministrul delegat pentru IMM şi Turism, potrivit Mediafax.ro.

“Brandul sectorial de turism a fost achiziţionat cu nişte bani, şi nu puţini. El nu mai poate fi schimbat. Brandul nu şi-a atins scopul şi eu vă spun acum din ultimele şase luni, cât am umblat prin alte ţări. Toate întrebările care mi s-au pus au fost de ce acest brand. E un bun cumpărat, nu-l putem arunca la coş, dar cu banii pe care îi mai avem acum pe promovare să facem branduri subsectoriale”, a spus Grapini.

“Noi suntem acum într-un studiu de evaluare. Ce oferim noi prin brandul ăla? Deşi n-a fost finalizat ca un brand, Dracula s-a întipărit în mintea străinilor mult mai mult decât un brand greu plătit”, a adăugat Grapini.

Grapini a discutat cu Ilie Năstase şi cu Gabriela Szabo, care au acceptat să promoveze România în străinătate. Cu ajutorul studenţilor, ministrul delegat pentru IMM şi Turism vrea să creeze branduri ale unor segmente din turism.

Sursa: Mediafax.ro
Foto: gov.ro

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

17 − twelve =