Noul ministru al Turismului, Maria Grapini vrea să schimbe frunza lui Udrea

Deși nu mai este ministru al Turismului din mai 2012,  Elena Udrea își apără frunza aleasă ca brand de țară, considerând-o “o alegere inspirată”. Pe de cealaltă parte, actualul ministru al Turismului, Maria Grapini, ia în considerare rebranduirea, notează DCNews.ro.

Grapini sustine ca va evalua impactul campaniei de brand turistic demarate de Elena Udrea, pe cand aceasta se afla in fruntea Ministerului, punand in balanta costurile si indicatorii de eficienta, potrivit Ziare.com.

“Eu mi-am propus sa nu ma lupt nici cu nume, nici cu simboluri, ci cu indicatori. Evident ca voi evalua costurile, raportate la eficienta. (…) Indicatorii arata ca nu ne-am imbunatati nimic”, a declarat ministrul Turismului, miercuri seara, la Antena 3, intrebata ce are de gad sa faca in privinta “frunzei Elenei Udrea”.

Grapini sustine ca toata campania de brand a Romaiei, care ar fi costa in jur de 900.000 de euro, conform Antena 3, n-a ajutat turismul romanesc. Totusi, noul ministru asteapta definitivarea unui raport de eficienta, pe care-l va face public.

“Faptic, prin cifre, rezulta ca nu (a ajutat Romania – n.red). Nici nu suntem mai cunoscuti, mai atractivi prin acest brand. Sa fim foarte obiectivi, nu numai brandul contribuie. Nu s-a facut nimic nici cu infrastructura. Cert este ca a fost o supraevaluare”, a spus Maria Grapini.

Elena Udrea, deşi nu mai este ministru al turismului, îşi apără frunza aleasa ca brand de tara in timpul sefiei sale la MDTR.

“Aflu acum ca in 2013 culoarea anului este verde. Unele dintre argumentele acestei alegeri se refera si la trendul actual al destinatiilor de vacanta. Inca o data alegerea brandului turistic al Romaniei se dovedeste inspirata”, scrie Elena Udrea pe contul sau de Facebook.

“Considerat la lansare unul dintre cele mai reusite branduri la nivel international, primul care sugereaza o destinatie de turism ecologic, premiat ca atare de cateva ori, Romania vorbeste despre padurile din Carpati, despre padurile neatinse. Un brand verde, la moda, care ar trebui sa atraga turisti din toata lumea catre Romania”, adauga Udrea.

“Numai ca, daca am fost binecuvantati cu aceasta tara, nu inseamna ca cineva ne baga si in traista”, mai susţine aceasta.

Surse: Ziare.com, DCNews.ro, facebook.com
Foto: http://www.romaniatourism.com/

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *