Planul MDRT de atragere a turiștilor străini în București

Bucureştiul va fi promovat în străinătate, începând din luna noiembrie, ca o destinaţie pentru iubitorii de distracţie în cluburi, dar şi pentru obiectivele culturale, şi va avea un brand propriu, a declarat agenţiei Mediafax Cristian Bărhălescu, secretar de stat în MDRT, potrivit Gandul.info.

“Avantajele noastre ca destinaţie de distracţie sunt că în România cluburile sunt deschise până dimineaţa la ora 5-6-7, iar în interiorul lor este permis consumul de băuturi alcoolice până dimineaţa, lucru care este interzis în alte state” a declarat Bărhălescu.

El a spus că promovarea Capitalei ca destinaţie pentru iubitorii de distracţie va începe în scurt timp, astfel încât produsul de city break să fie scos pe piaţă la târgul de la Londra din noiembrie şi la cel de la Berlin, din martie.

Secretarul de stat crede că Bucureştiul ar fi mai bine promovat dacă ar avea un brand turistic propriu.

Sursa: Gandul.info
Foto: popa-marius-claudiu.blogspot.com

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *