Românii au cheltuit în 2017 2,5 miliarde de euro pe cumpărăturile făcute online

Românii își fac o mare parte din cumpărături online, suma cheltuită de aceștia în urma tranzacțiilor în 2017 fiind de 2,5 miliarde de euro, potrivit unui studiu realizat de o agenție specializată în markenting online, notează Agerpres.

În acest an, 61% dintre utilizatorii români de Internet preferă să-și achiziționeze produse online, în timp 34% merg încă în magazinele offline pentru cumpărături.

În ceea ce privește terminalul pe care românii îl folosesc pentru a face cumpărături online, telefonul mobil este folosit în proporție de 27%, la egalitate cu desktop-ul.

“De pe mobil sau de pe laptop, românii nu au stat pe loc. În 2017, ei au făcut cumpărături online și au plătit din ce în ce mai des cu cardul. Mai exact sume care au atins un milliard de euro. Spre ce produse își îndreaptă ei atenția? Ei bine, principalele categorii de produs au fost din zona IT&C și Fashion, însă nici segmentul Home & Deco nu stă deloc rău. Acesta se află în topul cumpărăturilor românilor, cu o medie de cheltuială de 474 de lei. În 2017, valoarea medie a unei tranzacții a fost de aproximativ 60 de euro”, se precizează în concluziilor analizei de specialitate.

35% dintre cumpărători au aflat de produse în zona online, în timp ce 34% dintre ei de la televizor, mai arată raportul.

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *