Topul celor mai promovate clinici medicale. Ce sume au cheltuit cu publicitatea

MediaTRUST prezintă topul celor mai promovate centre medicale în prima jumătate a anului 2013. Într-o perioadă în care estimările cu privire la evoluţia serviciilor medicale private nu sunt tocmai pozitive, promovarea operatorilor de servicii medicale prin publicitate rămâne relativ constantă.

Medlife ocupă primul loc în topul centrelor medicale cu cel mai mare număr de  reclame difuzate (520), în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2013, costurile operatorului ajungând la aproximativ 72 de mii de euro. Laurus Medical este al doilea centru medical, cu 190 de reclame şi un RC de 433 de mii de euro.

top branduri reclame

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Locul trei este ocupat de OncoFort cu 163 de reclame. Clinica On  a înregistrat 115 de reclame, urmată  îndeaproape de Spitalul Monza, cu 114 reclame. DermaVital ocupă locul locul şase în top, cu 110 reclame şi un RC de 176 de mii de euro.

Brand

 Cost (euro)

MedLife

72,152

Laurus Medical

433,424

OncoFort

284,060

Clinica On

201,427

Spitalul Monza

32,485

dermaVITAL

176,295

Centrul Medical Academica

96,668

Proctoline

131,390

Clinica Ama Optimex

99,200

Regina Maria

132,122

Raportul mediaTRUST conţine şi o distribuţie a reclamelor pe surse media. Staţiile de radio au înregistrat cel mai mare volum de publicitate la categoria centre medicale, 721, urmate de televiziuni, cu 619 reclame difuzate. Presa scrisă a numărat 473 de machete tipărite în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2013

distributie reclame medii difuzare

Medlife a avut cele mai multe reclame difuzate pe parcursul lunilor martie şi aprilie. OncoFort a înregistrat cel mai mare număr de reclame în luna mai. Derma Vital a avut o creştere a apariţiilor publicitare în lunile aprilie şi mai, iar Centrul Medical Academica a înregistrat cele mai multe apariţii în luna aprilie. Evoluţia reclamelor pentru restul centrelor medicale din topul mediaTRUST a fost una constantă.

evolutia nr reclame luni

Despre raport – Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 1.813 de reclame difuzate la categoria centre medicale în intervalul de timp 1 ianuarie – 30 iunie 2013, pe 20 de posturi de televiziune şi 12 posturi de radio. De asemenea, analiza a luat în considerare publicaţii tipărite centrale care au apărut între 1 ianuarie şi 30 iunie, 2013, monitorizate de mediaTRUST.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clienţii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieţei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educaţie, sport, cultură, showbiz, politic.

Sursa: mediaTRUST

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

6 − 5 =