UE vrea clasificarea reclamatiilor de la consumatori

Comisia Europeană cauta o metodă de clasificare şi raportare a reclamaţiilor consumatorilor la nivel UE, invitând publicul să facă observaţii asupra propunerii. Aproximativ jumătate dintre consumatorii europeni nemulţumiţi de felul în care a fost tratată reclamaţia lor iniţială de către un comerciant cer ajutorul unei părţi terţe, de exemplu o organizaţie a consumatorilor sau un organism de reglementare.
Există în Europa aproximativ 700 de organizaţii de tratament al reclamaţiilor şi cele mai multe dintre ele folosesc propriile clasificări. Scopul este de a se asigura organizaţiilor din UE care înregistrează reclamaţii de la consumatori posibilitatea de a folosi o metodă de clasificare comparabilă şi de a raporta apoi Comisiei datele de care dispun.
Puteti consulta si completa cu propuneri proiectul CE accesand acest link.

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *