Vedete, firme şi ministere au cumpărat “Like”-uri false pe Facebook şi followers fictivi pe Twitter

Facebook.svgVedete, companii şi chiar Departamentul de Stat american au cumpărat “Like”-uri false pe Facebook, followers fictivi pe Twitter şi vizualizări falsificate pe YouTube de la o serie de “ferme de click-uri” aflate în afara apelor teritoriale americane, informează dailymail.co.uk, conform Gandul.info.

Angajaţii de la aceste “ferme de click-uri” sunt plătiţi pentru a apăsa de multe ori pe zi butonul “Like” de pe Facebook, pentru a viziona videoclipuri pe YouTube şi pentru a redistribui anumite comentarii publicate pe Twitter cu scopul de “a umfla” cifrele care descriu traficul de pe reţelele de socializare.

Bloggerii italieni Andrea Stroppa şi Carla De Micheli, care sunt şi experţi în securitatea online, au declarat în 2013 că vânzările de followers falşi pe Twitter au potenţialul de a genera încasări cuprinse între 40 de milioane de dolari şi 360 milioane de dolari, în timp ce activităţile fictive de pe Facebook au generat venituri de 200 milioane de dolari în ultimul an.

Casele de discuri online şi companiile organizatoare de show-uri TV s-au folosit de posibilitatea de a face multe milioane de dolari prin “umflarea” cifrelor afiliate activităţilor lor de pe reţelele de socializare.

“Firmele cumpără «Like»-uri pe Facebook pentru că se tem că atunci când oamenii intră pe pagina lor de Facebook şi văd că aceasta are doar 12-15 «Like»-uri riscă să îi piardă pe clienţii lor potenţiali”, argumentează preşedintele şi CEO-ul site-ului WeSellLikes.com.

Sursa: Gandul.info
Foto: wikipedia

Share daca ti-a placut articolul:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

four × 3 =