Connect with us

COMUNICATE DE PRESĂ

LIVE VIDEO Dezbatere Națională Smart City. Avem nevoie de orase inteligente, adaptate tehnologiilor digitale. Cât de pregătiți suntem? (30 mai, ora 09.00)

Published

on

Reprezentanții Municipiului Alba Iulia alături de cei al altor municipalități și orașe din România, precum și specialisti români și străini, furnizori de tehnologie smart city,  vor fi prezenți la Dezbaterea națională Smart City 2017-2020. Nevoi. Soluții. Metode, care va avea loc pe 30-31 mai, la București.

Evenimentul va fi LIVE pe CaleaEuropeana.ro, marți, 30 mai, cu începere de la ora 09.00.

18:00 – 19:00 PANELUL V – Smart Demo Night

16:00 – 17:30 PANELUL IV – Soluții de finanțare. Achiziții Publice


▶ 14:30 – 15:30 PANELUL III – Soluții Smart City

▶ 11:00 – 13:20 PANELUL II – Nevoile de dezvoltare digitală a orașelor din România


▶ 9:00 – 11:00  PANELUL I –   Conceptul Smart City  –  Experiența  Alba Iulia – Stadiul proiectului

FOTO: CaleaEuropeana.ro

Organizat într-un concept nou, evenimentul reprezintă o continuare a conferinței Smart City, din 2 Decembrie 2016 de la Alba Iulia, ocazie cu care reprezentanții “Celeilalte Capitale”, în care se naște România modernă, vin la București, să împărtășească din experiența proprie, să schimbe opinii cu alte municipalități și să întărească legătura cu partenerii. Orașul Alba Iulia devine Smart City în 2018 la Centenar și urmează să fie un play ground pentru diverse soluții tehnologice, un loc în care acestea pot fi văzute și testate. Se va discuta ce s-a realizat la Alba Iulia și ce se poate face în continuare. Transformarea digitală a orașelor oferă posibilități de creștere pentru România, iar conceptul de Smart City poate fi implementat cu succes și în alte municipalități care pot fi ajutate de soluțiile dezvoltate de companiile private.

Dezbaterea se va constitui ca o platformă de discuții despre nevoile orașelor și despre soluțiile personalizate pe care orice comunitate le poate adopta pentru a investi în viitorul și în bunăstarea cetățenilor lor. La eveniment vor fi prezenti reprezentanți ai mai multor orașe care vor dezbate nevoile de dezvoltare, soluțiile personalizate pe care le pot adopta, despre barierele administrative, nevoia de transformare digitală, nevoile cetățenilor și ale turiștilor. Cât de pregătite sunt aceste orașe să investeacă, dacă există o foaie de parcurs pentru a deveni smart, au alocat bugete locale pentru transformarea digitală vor fi alte teme de discuții în cadrul dezbaterii.

Smart City 2017-2020 va reuni și reprezentanți ai companiilor care au dezvoltat diverse solutii tehnologice, le-au implementat cu succes în țară sau în afara țării. Se va discuta inclusiv despre cum se poate creea un eco-sistem de companii inovatoare și cum pot beneficia orașele din România. Smart City reprezintă un proiect care se bazează pe dezvoltarea de parteneriate cu asociaţii, companii, institute de cercetare-dezvoltare, universităţi şi nu în ultimul rând voluntari care vor contribui împreună la construirea orasului modern și a creșterii calității vieții cetătenilor. Ce beneficii aduc soluțiile smart? Aduc venituri suplimentare? Este fezabilă investiția în aceste soluții? Cum vor impacta afacerile dezvoltarea soluțiilor smart? Suntem pregătiți pentru a asigura securitatea cibernetică?  – sunt numai câteva întrebări la care vom  răspunde și în același timp vom căuta împreună soluții pentru dezvoltarea afacerilor conectate la orașele inteligente. 

„Dezbaterile despre soluții inteligente și modul cum acestea pot fi extinse în toată țara sunt importante, pentru o adaptare și utilizare cât mai bună, într-o eră a transformărilor rapide. Așa cum am promis, Alba Iulia, un oraș în care istoria României este acasă, vine la București pentru a arăta stadiul implementării soluțiilor smart și pașii următori în perspectiva aniversării Centenarului Marii Uniri. Companiile, prin participarea la acest proiect, arată determinarea lor pentru construirea unei Românii puternice, prin orașe puternice și dezvoltate economic în beneficiul cetățenilor”, a precizat Marius Bostan – inițiator al proiectului și Coordonator al Dezbaterii Naționale, fost Ministru al Comunicațiilor și pentru Societatea Informațională.

Evenimentul se va încheia a doua zi cu un mic dejun de afaceri, aplicat, la care participă doar reprezentanți ai orașelor și ai companiilor private, furnizoare de soluții Smart City.

La Dezbatere sunt așteptați reprezentați ai: orașelor și municipiilor din România, companiilor furnizoare de soluții și echipamente IT&C pentru Smart City, companiilor financiare și companiilor de furnizare a soluțiilor de plăți inteligente, instituțiilor de interes public, mediului academic și mass-media.

PROGRAM

9:00 – 11:00  PANELUL I –   Conceptul Smart City  –  Experiența  Alba Iulia – Stadiul proiectului

Orașul Alba Iulia devine Smart City în 2018 la Centenar și urmează să fie un play ground pentru diverse soluții tehnologice, un loc în care acestea pot fi văzute și testate. Se va discuta ce s-a realizat la Alba Iulia și ce se poate face în continuare în Cealaltă Capitală. Transformarea digitală a orașelor oferă posibilități de creștere pentru România, iar conceptul de Smart City poate fi implementat cu succes și în alte municipalități care pot fi ajutate de soluțiile dezvoltate de companiile private. Avem nevoie de strategii de transformare digitală? Experiențele împărtășite și soluțiile testate ne pot ajuta să găsim drumul cel mai scurt către orașul inteligent?

9:00 – 9:30  Introducere Moderator – Marius Bostan, fost Ministru al Comunicațiilor și Societății Informaționale, membru fondator FNTM

Invitați:

Augustin Jianu, Ministrul Comunicațiilor și Societății Informaționale

Joshua Burke, Atașat Comercial al Ambasadei SUA la București

Mircea Hava, Primarul Municipiului Alba Iulia

9:30 – 10:40 Soluții Smart City implementate 

-Contribuții în educație, economie locală și susținerea activităților socio-culturale. Studiu de caz Cluj Napoca – Daniel Metz, CEO NTT Data România

-Experiența internațională-Abordarea strategica a conceptului “Smart City”- Aino Mensonen – Manager, Urban Planning and Innovation Department, Ramboll Finlanda

-Smart City – Factori cheie pentru dezvoltare inteligenta, Dragos Nedelea – Head of Business Development Team – Smart City and E-Health, Telekom România

-Orange Smart City, de la strategie la implementare – Studiu de caz Alba Iulia, Silviu Neghină M2M Sales Manager, Orange România

-Navigating Smart Cities: Cyber Security Considerations, Brana Nikolajevic, RSA NetWitness/SolvIT

– Q&A

10:40 – 11:00 Pauză de cafea – Networking

11:00 – 13:20  PANELUL II – Nevoile de dezvoltare digitală a orașelor din România

Reprezentanți ai mai multor orașe vor discuta despre nevoile de dezvoltare, despre soluțiile personalizate pe care le pot adopta pentru a investi în viitorul acestora și în bunăstarea cetățenilor lor, dar și despre barierele administrative. Avem nevoie de transformare digitală? Avem consumatori de servicii smart? Care sunt nevoile cetățenilor? Ce-și doresc turiștii de la un oraș? Dar companiile? Câștigăm timp? Câștigăm bani? Datele pentru fundamentarea deciziilor sunt importante? Există o foaie de parcurs pentru a deveni smart city? Suntem gata să investim? Am alocat bugete pentru transformarea digitală? Știm să facem specificații tehnice?  Volumul datelor creste in fiecare zi. Unde le stocam? Cum am dori sa fie pastrate? Cum le prelucram? Putem asigura securitatea? Suntem pregatiti sa migram in cloud?

Guest speach:  Be prepared – Andrew Robertson, Strategic Advisor

  • Mircea Hava, Primarul Municipiului Alba Iulia
  • Robert Negoiță, Primarul Sectorului 3, București
  • Toma Constantin, Primarul Orașului Buzău
  • Roxana Iorga, Viceprimar Orașul Roman
  • Cristian Popescu, Viceprimarul Sectorul 2 București
  • Alți reprezentanți ai orașelor

Panel prezentat și moderat de Nicolae Oacă, Consultant și Grațian Mihăilescu, fondator UrbanizeHub

13:20 – 14:30 Pauză de masă – Networking

14:30 – 15:30  PANELUL III – Soluții Smart City

Smart City reprezintă un proiect care se bazează pe dezvoltarea de parteneriate cu asociaţii, companii, institute de cercetare-dezvoltare, universităţi şi nu în ultimul rând voluntari care vor contribui împreună la construirea orasului modern și a creșterii calității vieții cetătenilor. Ce beneficii aduc soluțiile smart? Aduc venituri suplimentare? Este fezabilă investiția? Se vor reuni reprezentanți ai companiilor care au dezvoltat diverse solutii tehnologice, au fost implementate cu succes în țară sau în afara țării. Se va discuta inclusiv despre cum se poate creea un eco-sistem de companii inovatoare și cum pot beneficia orașele din România.

-Gestionarea inteligentă a orașelor – soluții implementate cu succes –  Gali Golan, VP Marketing & Communications ENSURAC&C

-The Role of Startup Ecosystems in Smart Cities: The Israeli Case Study, Oren Gershtein, CEO Ideality Roads, Israel

-Soluții inteligente pentru managementul deșeurilor – Bogdan Constantinescu și Doinița Mihai, Experți Smart City, Waste Management

-Soluții complete de eliminare a hartiei – Pietro Lanza, Director of Global Sales & Marketing / Bogdan Ioan Grudnicki, Euronovate

-Răzvan Drăgoi, Director Dezvoltare FAN Courier

-Cognitive technology  for smarter cities, Andrei Nagy, Enterprise Account Manager, IBM România

-Smart City: Soluții de automătizări tranzacționale în beneficiul cetățenilor, Răzvan Troie, Product Development Manager Printec Group România

-Prof. univ. dr. Daniel Breaz, Rector al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

-Q&A

Panel prezentat și moderat de  Grațian Mihăilescu, fondator UrbanizeHub

15:30 – 16:00 Pauză de cafea – Networking

16:00 – 17:30  PANELUL IV – Soluții de finanțare. Achiziții Publice

Consultanți, avocați și bănci cu expertiză financiară și de achiziții, reprezentanți ai companiilor private și autorități publice  vor discuta despre soluții, modele de afaceri și parteneriate, cum se realizează o strategie a orașului, care sunt pașii necesari, cum se întocmesc caietele de sarcini și specificațiile tehnice, care sunt modele de business, finanțare, aspecte legale privind protecția datelor.

-Infrastructura blue/green în contextul Smart City, Gerhard Hauber, senior consultant în planificare urbană Ramboll

-Modelul de maturitate IDC pentru orașe inteligente – Răzvan Savu, Senior Consultant & Senior Research Analyst, IDC România

-Respectarea standardelor nationale și internationale pentru iluminatul public exterior și interior – Bogdan Balaci, General Manager Philips Lighting SEE

-Soluții alternative la contractele clasice de lucrări și servicii – Șerban Pâslaru, Partener Țuca Zbârcea & Asociații

-Valentin Miron, Președinte VMB Partners

-Radu Onofrei, Presedinte ACRAFE – Asociatia Consultaților din România pentru Accesarea Fondurilor Europen, Director General RomActiv Business Consulting

-Nicolae Ursu, Managing Associate, bpv Grigorescu Ștefănică

Panel prezentat și moderat de Marius Bostan

17:30 – 18:00 Pauză  – Networking

18:00 – 19:00  PANELUL V –  Smart Demo Night

Prezentare 7 idei inovative, companii start-up și în dezvoltare, afaceri viitoare în căutare de parteneri și investitori

-Overview about the IOT technologies on the market, how to use them in large/small deployments using iOla solution – Catalin Chitu, CTO of Frontier Connect

-Bringo – Introducing mobile shopping through crowdsourcing in Romania – Mihai Emil Paun, CEO Ascend Netsolution

-Parking Plus – soluție oferită gratuit municipalităților pentru rezolvarea problemei mobilității și a parcării – Cristian Ureche, Ph.D. Eng.

-Augumentarea interfeței cu cetățeanul prin informatizarea inteligentă a proceselor interne din administrația publică – Daniel Homorodean – Dir. ARXIA/Membru CD ClujIT, Paulina Mitrea-Conf. Dr. UTCN, Stelian Brad – Prof.Dr./Presedinte ClujIT Cluster

-Meniul digital – optiune sau necesitate? – Alexandru Cocindau, Fondator Menu0

-Fast Order – Aplicația care depășeste orice bariere lingvistice, contribuind la creșterea calității serviciilor în industria HORECA, Lucian Cramba, Director General Fast Order

-GIS for Smart Cities, Florentin Boda, Director General, General Survey Corporation 

Panel prezentat și moderat de Oren Gershtein-CEO Ideality Roads, Israel și Viorel Udma-Managing Partner Accendo

19:00 – 19:30 – Degustare de vinuri – Senator Wines – Discuții – Networking

Mai multe detalii despre dezbatere, înscrieri și agenda evenimentului pot fi găsite aici: https://concordcom.ro/evenimente/smart-city-2017-2020-nevoi-solutii-metode/

Organizatorii evenimentului sunt: Fundația Națională a Tinerilor Manageri – FNTM, cu susținerea agenției de PR & Events – Concord Communication.

.

Robert Lupițu este redactor-șef, specialist în relații internaționale, jurnalist în afaceri europene și NATO. Robert este laureat al concursului ”Reporter și Blogger European” la categoria Editorial și co-autor al volumelor ”România transatlantică” și ”100 de pași pentru o cetățenie europeană activă”. Face parte din Global Shapers Community, o inițiativă World Economic Forum, și este Young Strategic Leader în cadrul inițiativelor The Aspen Institute. Din 2019, Robert este membru al programului #TT27 Leadership Academy organizat de European Political Strategy Center, think tank-ul Comisiei Europene.

COMUNICATE DE PRESĂ

Profesorul universitar dr. Remus Pricopie, rectorul SNSPA, participă la ceremonia de aniversare a 75 de ani de la înființarea Programului Fulbright

Published

on

© Remus Pricopie - Facebook

Profesorul universitar dr. Remus Pricopie, rectorul SNSPA, preşedinte al Boardului Comisiei Fulbright US-România, participă marți, 30 noiembrie 2021, la Washington, la ceremonia de aniversare a 75 de ani de la inițierea Programului Fulbright la nivel global.

Evenimentul, organizat de Departamentul de Stat din SUA, reunește absolvenți de succes ai Programului Fulbright din diverse domenii importante, precum: mediu, educaţie, serviciu public, sănătate publică, știință și tehnologie, arte. La ceremonie va participa Secretarul de stat al SUA, Antony Blinken, potrivit unui comunicat remis CaleaEuropeană.ro.

„Sărbătorim 75 de ani de la înființarea Programului Fulbright de către senatorul J. William Fulbright. Doresc să îi felicit pe toţi bursierii Fulbright. Trebuie să fie mândri că fac parte din această mare familie care consolidează legăturile dintre Statele Unite şi ţările din întreaga lume”, a susținut Remus Pricopie, rectorul SNSPA.

„Programul Fulbright a întărit legăturile dintre SUA și România, încurajând și promovând, timp de 60 de ani, schimburile educaționale, culturale și științifice. Consider că bursierii Fulbright aduc o contribuție semnificativă în domeniul în care s-au perfecționat, dar și la dezvoltarea democratică și economică a țărilor lor. Acum aproape 10 ani am semnat la Washington, în calitate de Ministru al Educației Naționale, acordul privind continuarea în țara noastră a programului de burse Fulbright pentru următorii 10 ani, cu posibilitatea prelungirii, automate, pentru înca 10 ani. Prin oportunităţile educaţionale oferite, Programul Fulbright modelează generațiile viitoare și este mai deschis ca niciodată către tinerii români ambițioși, creativi, cu idei excelente. Fulbright va continua să dezvolte viitori lideri inovatori în multe domenii în întreaga lume”, a adăugat acesta. 

Programul Fulbright este cel mai cunoscut și prestigios program de schimburi culturale, științifice și educaționale desfășurat de Statele Unite ale Americii în întreaga lume. Acesta a fost demarat în 1946, la inițiativa senatorului J. William Fulbright și, în prezent, funcționează în 160 de țări. Peste 400.000 de studenți, profesori, tineri artiști și profesioniști au beneficiat de bursele Fulbright, care le-au oferit posibilitatea de a studia, de a preda și de a desfășura activități de cercetare în Statele Unite ale Americii.

România participă la aceste schimburi bilaterale din anul 1960. Comisia Fulbright Româno-Americană acordă cetățenilor români burse de studiu și de cercetare în universități de prestigiu din SUA și cetățentilor americani burse de studiu și cercetare în universități românești de renume. Până în prezent, peste 3.400 de studenți, profesori și cercetători români și americani au beneficiat de bursele Fulbright.

Continue Reading

COMUNICATE DE PRESĂ

eMAG Black Friday: Clienții au comandat cu 34% mai multe produse decât anul trecut, după primele 7 ore

Published

on

© eMAG/ Facebook

În primele 7 ore de Black Friday au fost plasate comenzi pentru 1.450.000 de produse din oferta eMAG, cu 34% mai mult decât în 2020 în același interval, potrivit unui comunicat remis CaleaEuropeană.ro

„Am remarcat trei tendințe pe parcursul zilei pe care le anticipam în schimbarea comportamentului de consum: în primul rând, clienții s-au obișnuit că online pot comanda orice și pun în coș produse din mai multe categorii de produse, iar în al doilea rând, folosesc cardul pentru a plăti ce au comandat. Plata cu cardul a atins nivelul record de 60% și arată, pe de o parte, încrederea în comerțul online și, în al doilea rând, simplitatea de a comanda. A treia tendință este comanda prin intermediul aplicației ca principală metodă de achiziție. Peste 80% dintre comenzi au venit de pe dispozitive mobile. Credem că aceste tendințe se vor accentua în anii următori și comenzile online vor intra în obiceiurile zilnice de cumpărare ale clienților,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

 Curiozități de Black Friday

  • Cea mai mare comandă a fost pentru un ceas Raymond Weil, automatic, 46.4 x 35 mm, Don Giovanni Cosi Grande in valoare de 38.185.91 lei, cel mai mic preț din an
  • Pachetul Jameson Hot Tub Ciubăr cu 12 sticle de whiskey și un ciubăr de 8 persoane s-a vândut în primele 15 minute, la prețul de 4.999,99 lei
  • Prima casă vândută online de Black Friday
  • În primele 7 ore s-a vândut întreaga cantitate de 60.000 litri de carburant disponibilă în ofertă

Număr produse vândute după șapte ore de la startul Black Friday

Din totalul de 1,45 milioane vândute, categoriile cu cele mai mari vânzări sunt:

  • Beauty și îngrijire personală – 123.000
  • Produse pentru casă și îngrijirea casei – 156.000
  • Băuturi și cafea – 48.000
  • Electrocasnice mici – 73.000
  • Fashion – 41.000
  • Jucării – 54.000
  • Smartphone-uri și smartwatch-uri – 53.000
  • Televizoare și siteme audio – 49.000
  • Poduse de protecție și echipamente medicale – 37.000
  • Frigidere și mașini de spălat – 27.000

Vânzări de produse speciale de Black Friday 2021

  • Automobile – 9 comenzi
  • Aur și monede – 2.4kg
  • Ceasuri și bijuterii – 75 comenzi
  • Servicii medicale – 658 de comenzi
  • Servicii telefonice – 632 de comenzi
  • Imobiliare – 23 cereri
  • Pachete turistice – 935 nopți de cazare

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 19 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul premium Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit și aplicația de mobil.

Continue Reading

COMUNICATE DE PRESĂ

Black Friday 2021 la eMAG: Peste 1 milion de produse comandate, cu 40% mai mult decât anul trecut, și prima casă vândută online, în primele 3 ore de la start

Published

on

© eMAG

După primele trei ore de la startul campaniei de Black Friday, clienții eMAG au plasat comenzi pentru 1 milion de produse. În premieră de Black Friday, a fost vândută online prima casă din România în ansamblul rezidențial Liziera de Lac, la 15 minute de metrou Anghel Saligny – o casă P+1 de 81,5m² utili cu trei camere decomandate, informează un comunicat remis CaleaEuropeană.ro.

Valoare comenzilor plasate în primele 3 ore de la startul evenimentului depășește 340 milioane  de lei. În medie, fiecare client comandă de 1.200 de lei la eMAG și pune în coș 3,7 produse, un număr aproape dublu comparativ cu anul trecut. Clienții Genius au avut, în medie, 9 produse pe comandă și beneficiază de transport gratuit la easybox și prin curierat. Ei au economisit până acum 2,7 milioane de lei din costul de livrare. Printre cele mai populare categorii sunt produsele pentru casă și îngrijirea casei, electronicele și produsele pentru îngrijire personală.

„Spre deosebire de anul trecut, acum clienții comandă din toate categoriile, foarte multe produse pentru casă, televizoare, mașini de spălat și frigidere, dar și haine și cadouri pentru sărbătorile de iarnă. În primele trei ore, clienții au adăugat în coș peste 1 milion de produse din toate categoriile de produse, iar interesul continuă să rămână ridicat. Clienții Genius au pus în coș, în medie, 9 produse din categorii diferite și vor beneficia de transport gratuit”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Anul acesta clienții au optat preponderent pentru livrarea la easybox și peste 60% dintre cei care au opțiunea disponibilă au ales această modalitate de a primi cumpărăturile. Aproape 60% dintre comenzi au fost plătite cu cardul și peste 80% din vizite au fost realizate de pe dispozitive mobile.

Recorduri la start de Black Friday la eMAG

  • Secunda de aur 09:30:26 – 454 de produse vândute pe secundă
  • Minutul de aur 7:29 – 13.556 de produse comandate în valoare de 6,2 milioane lei
  • 027 de produse în valoare de 8,15 milioane lei au fost comandate în primul minut de la start

 

Produse speciale vândute:

  • Prima casă vândută online, de Black Friday, imediat după start
  • 600 litri de carburant
  • 615 nopți cazare
  • 458 servicii medicale

Topul localităților din care românii au comandat cel mai mult

  • București
  • Cluj-Napoca
  • Iași
  • Brașov
  • Slatina
  • Constanța
  • Zalău
  • Alba Iulia
  • Timișoara

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 19 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul premium Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit și aplicația de mobil.

Continue Reading

Facebook

Advertisement
CHINA14 mins ago

UE reacționează în cazul tensiunilor comerciale dintre China și Lituania: Suntem pregătiți să ne opunem măsurilor coercitive îndreptate împotriva oricărui stat membru

COMISIA EUROPEANA50 mins ago

Comisia Europeană oferă acces deschis la soluțiile sale de software în beneficiul întreprinderilor, al inovatorilor și al domeniilor de interes public

ROMÂNIA1 hour ago

Klaus Iohannis, întâlnire cu ambasadorii statelor membre la București: Reiterez sprijinul puternic al României pentru parcursul european al Republicii Moldova

INTERNAȚIONAL1 hour ago

Lideri din întreaga lume l-au felicitat pe Olaf Scholz după alegerea sa în funcția de cancelar al Germaniei

U.E.1 hour ago

Președintele Germaniei Frank-Walter Steinmeier îl îndeamnă pe noul cancelar Olaf Scholz ”să își ia în serios marea responsabilitate care atârnă pe umerii” săi în combaterea pandemiei

U.E.2 hours ago

Emmanuel Macron îl primește vineri la Paris pe Olaf Scholz, în prima vizită externă a noului cancelar german: Să scriem împreună cooperarea franco-germană pentru Europa

Alin Mituța2 hours ago

Europarlamentarul Alin Mituța: Românii trebuie să aibă acces la servicii de sănătate la același nivel cu ceilalți europeni

EUROPARLAMENTARI ROMÂNI2 hours ago

Eurodeputatul Gheorghe Falcă: Prin Fondul Social pentru Climă trebuie să finanțăm infrastructura de transport pentru a nu lăsa pe nimeni în urmă

INTERNAȚIONAL3 hours ago

Joe Biden, discuție cu aliații săi europeni după videoconferința cu Vladimir Putin: Reiterăm sprijinul pentru suveranitatea și integritatea teritorială a Ucrainei

COMISIA EUROPEANA3 hours ago

Comisia Europeană propune un cod de cooperare polițienească pentru a consolida colaborarea între autoritățile de aplicare a legii din statele membre

SUA6 hours ago

UE-SUA lansează un dialog comun privind politica de concurență în domeniul tehnologiei

ROMÂNIA5 days ago

Premierul Nicolae Ciucă atrage atenția că trebuie elaborată cât mai rapid OUG privind cadrul de implementare a PNRR

ROMÂNIA1 week ago

Klaus Iohannis a decorat cadre medicale, profesori și reprezentați ai societății civile cu prilejul Zilei Naționale a României: O recunoaștere a meritelor oamenilor care aduc cinste țării noastre

MAREA BRITANIE1 week ago

Ziua Națională a României. Ambasadorul Regatului Unit la București: Combaterea problemelor climatice va reprezenta un ”aspect important al cooperării” dintre țările noastre

POLITICĂ1 week ago

Premierul Nicolae Ciucă, îndemn la unitate de Ziua Națională: Marea Unire rămâne cea mai frumoasă pagină din istoria României, o lecție despre coeziune care acum ne este necesară

COMISIA EUROPEANA1 week ago

Ursula von der Leyen salută decizia OMS de a începe negocierile pentru un tratat internațional privind pandemiile: Spiritul de acțiune colectivă, singurul răspuns pentru combaterea pandemiilor

U.E.1 week ago

Charles Michel, la sesiunea specială a Adunării Mondiale a Sănătății pentru un tratat internațional privind pandemiile: Sper că vom face istorie. Abordarea „O singură sănătate” este un „must-have”

EUROPARLAMENTARI ROMÂNI1 week ago

Mircea Hava pune la dispoziția oricărei ”comunități care dorește să cunoască și să acceseze fondurile” UE experiența sa de peste 20 de ani ca primar: Banii europeni pot schimba, din temelii, un oraș

ROMÂNIA1 week ago

Varianta Omicron: România trimite un avion Tarom pentru a-și repatria cetățenii blocați în Africa de Sud și se oferă să ajute și alte state UE care nu au reușit acest lucru, în limita capacității aeronavei

ROMÂNIA1 week ago

Premierul Nicolae Ciucă, întâlnire cu ministrul Sănătății: România urmează recomandările ECDC și ale Comisiei Europene. Românii care vin din țări din sudul Africii vor fi carantinați timp de 14 zile

Team2Share

Trending