Connect with us

COMUNICATE DE PRESĂ

Expoziția de text și fotografie ”Swedish Fashion and Design Stories”, 18-27 mai

Published

on

În perioada 18-27 mai, Ambasada Suediei la București prezintă expoziția „Swedish Fashion and Design Stories”. În cadrul ei sunt prezentați designeri deschizători de drumuri și reprezentanți ai generației de designeri tineri care duc mai departe povestea artei, a măiestriei și a conștiinței sociale. Expoziția oferă o perspectivă societală asupra modei și design-ului, precum și a rolului pe care îl are designerul.

Invitați speciali din Suedia și Polonia vor susține prezentări și vor purta discuții despre cum putem integra valori precum egalitatea, justiția și umanitatea în modă, și despre modul în care industria reușește să dezvolte noi tehnologii și să-și schimbe abordarea pentru a satisface nevoile consumatorilor, în același timp tinând cont de aspectele de mediu.

Expoziția poate fi vizitată zilnic în perioada 18-27 mai la sediul expozițional Romanian Design Week din Calea Victoriei nr. 46.

„Este tentant să cumperi haine noi în mod regulat, mai ales atunci când magazinele îți oferă constant alternative. Comparativ cu anul 2000, consumatorul mediu achiziționează astăzi cu 60% mai multe articole vestimentare. Industria modei este a doua cea mai poluantă industrie din lume după cea petrolieră. Poluarea apei, folosirea de chimicale toxice și deșeurile textile sunt unele dintre impacturile negative ale modei. Pentru producerea unei singure perechi de jeanși sunt necesari 21.000 litri de apă, 1.5 kilograme de pesticide și se produc până la 30 kilograme de gaze cu efect de seră. Totodată, industria textilă emite mai multe gaze cu efect de seră decât industria transportului internațional naval și aviația, la un loc! Dacă consumul continuă în acest ritm, în 2050 vom avea nevoie de trei ori mai multe resurse naturale decât am utilizat în anul 2000.

Totodată, aspectele din spatele scenei pe care o reprezintă moda globală și industria textilă nu sunt mereu cele mai încântătoare. Auzim deseori povești despre exploatare, condiții de muncă lipsite de etică, consum ineficient de resurse și emisii de dioxid de carbon.

În Suedia se fac eforturi și se pune accent pe nevoia de noi tehnologii, inovație și cooperare între sectorul de afaceri, mediul academic și sectorul public. Pentru a realiza o economie sustenabilă a modei, industria trebuie să re-examineze toate elementele lanțului de valori și să schimbe sistemul din temelii. Una dintre problemele majore este aceea că industria modei este dominată de un model de afaceri liniar care implică o risipă enormă de resurse și care este nesustenabil din punct de vedere economic, uman și al mediului înconjurător. Pe măsură ce industria face tranziția la o economie circulară, fiecare verigă din lanțul de valori va ajunge să fie conectată, astfel că valoarea adăugată a produsului va putea fi păstrată pentru un timp cât mai îndelungat în vreme ce cantitate de deșeuri va fi redusă”.

”Industria modei trebuie să găsească urgent modalități pentru a avea un impact redus asupra climatului și mediului înconjurător! Cred că industria suedeză a modei ocupă un loc principal în căutarea în mod activ de modele de afaceri sustenabile și circulare care să asigure beneficii de mediu. Este încurajant să văd că mediul de afaceri, cel academic și sectorul public cooperează în vederea obținerii unei mode durabile. În calitate de consumatori, trebuie să fim conștienți că alegerile noastre personale au impact asupra mediului înconjurator și trebuie să ne asigurăm că alegem moda sustenabilă!”, a spus Ambasadoarea Suediei la București, Anneli Lindahl Kenny.

“Aștept cu nerăbdare să aflu mai multe despre industria modei din România și să împărtășesc rezultatele pe care le-am obținut în Suedia în domeniul materialelor textile durabile. Institutul Smart Textiles este unul dintre actorii internaționali principali în ceea ce privește noua generație de materiale textile smart durabile. Industria textilă este pe cale să facă un pas uriaș de la a fi un simplu furnizor de materiale la a deveni o forță pozitivă în dezvoltarea societății și a inovațiilor la nivel global” a transmis Lena-Marie Jensen, Coordonator Smart Textiles Business Innovation.

Designerul suedez Anna Blomquist ne-a spus: ”Sunt dornică să descopăr Bucureștiul și să particip la Romanian Design Week unde voi prezenta brand-ul K-OURAGE și voi vorbi despre curaj și modă și despre nevoia de a lua atitudine.

“Moda sustenabilă este cu siguranță direcția în care trebuie să mergem. Pentru a ajunge acolo, cu toții trebuie să contribuim: clienți, companii de îmbrăcăminte, producători, inovatori. Cu toții putem face diferența. Încă din anii 90, H&M a făcut parte din această trecere la moda durabilă. În fiecare an stabilim noi ținte ambițioase pe care le urmărim, fapt ce poate fi văzut în rapoartele noastre privind sustenabilitatea (Sustainability Report), disponibile pe hm.com. Mă bucură foarte mult oportunitatea de a face parte din această mișcare și de a discuta despre ea, deoarece cred cu tărie că are importanță pentru noi și pentru planeta pe care locuim.” a spus Agnieszka Knera, Sustainability Manager H&M Sales Market East.

Facebook events:

https://www.facebook.com/events/195585181067630

https://www.facebook.com/events/591759544534203

https://www.facebook.com/events/193780061246137

Evenimentele cu invitați speciali vor avea loc în zilele de 20, 24 și 25 mai, conform programului de mai jos :

Prezentare: CURAJ (K-OURAGE) ȘI MODĂ

Invitat special: Anna Blomquist, co-fondator K-OURAGE

20 mai / 11:00 / Calea Victoriei nr. 46

K-OURAGE este un nou brand din Stockholm care pune accent pe modul în care putem face modă luând în același timp atitudine în privința egalității la toate nivelurile: gen, etnie, clasă socială, religie, etc., precum și punând în discuție perspectiva societății asupra frumuseții și aspectului. K-OURAGE este de părere că lumea modei trebuie să ia atitudine, să conteste și să-și apere valorile, și că totul are la bază curajul.

Dezbatere: Modă responsabilă / Modă sustenabilă – este verdele culoarea viitorului?

Invitați speciali: Lena-Marie Jensen (Smart Textiles), Agnieszka Knera (H&M), Silvia Cristescu (Glamour). Moderatoare: Ana Morodan

24 mai / 18:30 / Calea Victoriei nr. 46

Vrei să afli cum se transformă industria modei în industrie verde? Care sunt cele mai mari provocări în furnizarea de haine sustenabile și cum reușește industria să dezvolte tehnologii și să-și schimbe abordarea pentru a satisface așteptările consumatorilor? Întâlnește-i pe experții noștri și alătură-te discuției!

Prezentare: Smart Textiles– forța din spatele inovației sustenabile a materialelor textile

Invitat special: Lena-Marie Jensen, Director Smart Textiles Business Innovation

25 mai / 11:00 / Calea Victoriei nr. 46

Industria textilelor și a modei se confruntă cu o schimbare a paradigmei. Sunt câteva provocări care influențează dezvoltarea în viitor a industriei textilelor și a modei. Lena-Marie Jensen prezintă modul în care Institutul Smart Textiles lucrează cu inovația sustenabilă în domeniul materialelor textile.

 

.

COMUNICATE DE PRESĂ

Bursele ANIS 2022: 11 proiecte educaționale moderne primesc sponsorizări de la industria ITC din România, în valoare totală de 55.000 euro

Published

on

ANIS, Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii, marchează cea de-a cincea ediție a programului Bursele ANIS. Anul acesta, au primit sponsorizări din partea industriei ITC locale 11 cursuri tech inovatoare, care au fost concepute de către profesori tineri din universități de prestigiu din țară. Temele cursurilor acoperă domeniile Artificial Intelligence/Machine Learning, Big Data, Blockchain, Cybersecurity, IoT, Virtual Reality si Tech for All (introducerea tehnologiei in universităținon-IT). Valoarea cumulată a Burselor ANIS oferite de către companiile ITC locale în 2022 este de 55.000 de euro, se arată în comunicatul oficial, remis CaleaEuropeană.ro. 

”Programul Bursele ANIS se bucură de la an la an de un succes în creștere. Bine primit încă de la prima ediție, acest mod de susținere și stimulare a profesorilor care doresc să-și pregătească studenții pentru cele mai noi provocări din piața muncii atrage din ce în ce mai multe aplicații din partea mediului academic. Devine astfel tot mai clar că prin această inițiativă am reușit să creăm o punte reală de colaborare și susținere reciprocă între mediul universitar si companiile de tehnologie. Ne bucură, în aceeași măsură, că sponsorii sunt foarte implicați în proiectul Bursele ANIS, unii dintre aceștia fiind alături de noi încă de la prima ediție a programului. Industria ITC este conștientă de potențialul parteneriatului cu sfera academică, ca surprincipală a formării unor generații adaptate transformărilor din era digitală, a declarat Gabriela Mechea, Director Executiv ANIS România.

Pentru ediția din 2022 a programului Bursele ANIS au existat 30 de înscrieri, fiind vorba despre cadre didactice tinere care predau la cele mai importante universități din România. Pentru a fi eligibili, candidații trebuie să dețină titlul de lector sau asistent universitar, să aibă vârsta de cel mult 40 de ani și să introducă sau să actualizeze un curs/ laborator cu metode inovative de predare, în unul dintre domeniile tehnologice propuse. Proiectele depuse au fost evaluate după mai multe criterii: caracterul inovativ al cursului/laboratorului și sustenabilitatea lui, structura,obiectivele și materia cursului/laboratorului, respectiv profilul candidatului și metodele inovative de predare.

Proiectele eligibile de anul acesta au fost evaluate de către un comitet format din 12 reprezentanți ai mediului academic și ai industriei ITC, respectiv: Prof. Dr. Lenuța Alboaie (Prodecan FI, Universitatea AI. I. Cuza Iași), Dr. Răzvan Bologa (Cibernetică, Academia de Studii EconomiceBucurești), Prof. Dr. Cosmin Bonchiș (Prodecan FMI, Universitatea de Vest Timisoara), Cătălina Dodu (Atos IT Solutions and Services), Dr. Radu Gramatovici (Prorector, Universitatea din București), Daniel Ilinca (Softbinator Technologies), Vasile Manta (Decan ACS, Universitatea Tehnică Gh. Asachi Iași), Ion Moldoveanu (Deutsche Bank Global Technology), Dr. Simona Motonga (Vicepreședinte Senat, Universitatea Babeș-Bolyai Cluj), Prof. Dr. Răzvan Rughiniș(Prodecan ACS, Univ. Politehnica București), Dr. Honoriu Valean (Universitatea Tehnică Cluj), Prof. Dr. Radu Vasiu (Președinte Senat, Universitatea Politehnică Timișoara).

Proiectele sponsorizate în 2022 se încadrează în următoarele tehnologii de ultimă generație: AI/ML (două cursuri), Big Data (un curs), Blockchain (un curs), Cybersecurity (două cursuri), IoT (două cursuri), Tech for All (două cursuri) și Virtual Reality (un curs). Ediția Burselor ANIS din acest an a fost susținută de companii importante cu prezență pe piața locală, respectiv: Adobe Systems România, Atos IT Solutions and Services, DB Global Technology, Endava România, eMAG, Microsoft România, Softbinator Technologies, Wipro Technologies și Zitec.

La cele 5 ediții de la lansarea proiectului Bursele ANIS au aplicat cu proiecte 151 de cadre didactice universitare, de la 51 de facultăți din întreaga țară, au fost acordate 58 de burse în total, în valoare de 280.000 de euro.

Bursele ANIS 2022 – proiecte sponsorizate

Dintre cele 11 proiecte alese pentru sponsorizare în 2022, două se regăsesc în categoria AI/ML. Unul dintre ele, Prelucrarea imaginilor, a fost propus de către Otilia Zvorișteanu și Ștefan Achirei (Universitatea Tehnică Grigore Asachi din Iași), primind sponsorizarea Microsoft România. Cel de-al doilea, Sisteme inteligente de suport decizional, a fost propus de către Laura-Nicoleta Ivanciu (Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca), și a fost sponsorizat de către Endava România.

În categoria Big Data se află proiectul Ingineria sistemelor de programe, propus de către Bogdan-Costel Mocanu (Universitatea Politehnică din București). Acest curs a primit sponsorizarea Adobe Systems România.

Un alt curs, din categoria Blockchain, a primit sponsorizarea Softbinator Technologies. Este vorba despre proiectul propus de Costin Carabaș (Universitatea Politehnică din București), Foundations of Blockchain.

Două proiecte sponsorizate în 2022 provin din zona Cybersecurity. Unul este susținut de Eduard-Constantin Stăniloiu (Universitatea Politehnică din București): Programarea calculatoarelor si limbaje de programare 4 – cursul a primit sponsorizarea DB Global Technology). Al doilea proiect de acest fel aparține lui Alexandru-Gabriel Tudorache(Universitatea Tehnică Grigore Asachi din Iași), fiind intitulat Criptografie și securitatea datelor; acest curs se bucură de sponsorizarea Atos IT Solutions and Services.

Două alte proiecte selectate pentru sponsorizare vin din categoria IoT. Unul dintre acestea a fost realizat de către Mădălina-Georgiana Berceanu (Universitatea Politehnica din București). Cursul Sisteme de senzori inteligenți a primit sponsorizarea companiei Wipro Technologies. De asemenea, cursul Internet of Things, pregătit de către Nicolae-Alexandru Botezatu(Universitatea Tehnică Grigore Asachi din Iași) este sponsorizat de eMAG.

În categoria Tech for All se regăsesc alte două cursuri sponsorizate prin Bursele ANIS 2022. Primul este Media Innovation and Technology, propus de către Bogdan Oprea (Universitatea din București), și care a primit o bursă din partea Zitec. Cel de-al doilea este realizat de Șerban-Andrei Zanfirescu (Universitatea din București, fiind vorba despre cursul Informatică aplicată în psihologie și științe cognitive. Compania Atos IT Solutions and Services a oferit această sponsorizare.

Categoria Virtual Reality cuprinde în acest an cursul Tehnologii multimedia și medii virtuale, propus de către Aurelia Ciupe (Universitatea din Cluj). Această bursă a fost oferită cu sprijinul Endava România.


24 ani de activitate în România. Înființată în anul 1998, ANIS reprezintă interesele companiilor IT românești și sprijină dezvoltarea industriei locale de software și servicii, creșterea atât a companiilor implicate în proiecte de externalizare, cât și a celor care generează proprietate intelectuală, prin crearea de produse.

Peste 175 de membri. În cadrul ANIS sunt reunite atât companii mici, cât și multinaționale, firme cu capital românesc sau străin, cu sedii în toate marile centre IT din țară, ceea ce asigură asociației reprezentativitate la nivel național.

Peste 47.000 de angajați. Membrii ANIS generează un număr semnificativ de locuri de muncă înalt calificată în societate.

Peste 3,87 miliarde de euro cifra de afaceri. Veniturile anuale cumulate ale membrilor plasează ANIS în zona actorilor cheie în ceea ce privește amprenta economică pe plan local. Cumulat, membrii ANIS au o cifră de afaceri de peste 65% din totalul veniturilor generate de industria IT la nivel național.

Continue Reading

COMUNICATE DE PRESĂ

Antreprenorii români din eMAG Marketplace participă pe 18 noiembrie în Black Friday internațional, în Ungaria și Bulgaria 

Published

on

© eMAG

După ce pe 11 noiembrie s-au antrenat în cel mai mare Black Friday din România, antreprenorii români prind viteză și participă mâine, pe 18 noiembrie, cu peste 1,2 milioane de oferte, cu 65% mai numeroase față de anul trecut, la Black Friday internațional pe care eMAG îl organizează în Ungaria și Bulgaria, potrivit unui comunicat remis caleaeuropeana.ro.

La evenimentul din România desfășurat cu o săptămână în urmă, când clienții au comandat peste 2,2 milioane de produse atât din oferta eMAG, cât și a sellerilor din Marketplace, vânzările au cumulat peste 644 de milioane de lei, în creștere cu 35 de milioane de lei față de ediția precedentă.

La fel ca în România, companiile care participă la eveniment pregătesc din timp oferte foarte bune alături de eMAG pentru a răspunde cât mai bine nevoii oamenilor de a beneficia de reduceri, într-o perioadă în care fiecare economie contează. În ziua de Black Friday, sellerii din Marketplace pot vinde cât într-o lună cu ajutorul infrastructurii pe care am dezvoltat-o în regiune. Black Friday confirmă și anul acesta că este sărbătoarea comerțului online în întreaga regiune, iar eMAG este platforma pe care oamenii din România, Ungaria și Bulgaria au acces la o multitudine de oferte pentru orice nevoie ar avea”, a spus Tudor Manea, CEO eMAG. 

Sunt peste 7.800 de antreprenori care vând astăzi prin eMAG Marketplace către clienții din Ungaria, iar peste 2.600 dintre ei sunt români. eMAG este prezentă în Ungaria din 2012, unde este cea mai mare companie românească și numără peste 2 milioane de clienți. Compania urmează să finalizeze o investiție de 100 de milioane de euro într-un depozit care se află la Dunaharaszti, lângă Budapesta, cu ajutorul căreia își propune să le ofere clienților servicii de livrare accelerată și acces la o gamă și mai mare de produse din toate categoriile. Totodată, clienții din Ungaria pot folosi infrastructura easybox dezvoltată de Sameday, care a ajuns la 700 de unități. 

În Bulgaria, sunt 5.400 de selleri care vând pe platforma eMAG Marketplace, iar 765 sunt români, care se adresează celor peste un milion de clienți pe care compania îi are în această țară. eMAG se află din 2013 în Bulgaria, unde și-a dezvoltat continuu infrastructura și serviciile. Astfel, începând din luna octombrie, clienții și sellerii pot folosi și aici rețeaua easybox.


Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de e-commerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. În plus, clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum Genius, abonamentul care oferă livrare gratuită și alte beneficii sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.  

Continue Reading

COMUNICATE DE PRESĂ

ARMO a premiat Ambasadorii Digitalizării cu prilejul Zilei naționale a comerțului electronic

Published

on

© ARMO

Marți, 11 octombrie 2022, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) a organizat un eveniment dedicat Zilei naționale a comerțului electronic. Reprezentanți ai sectorului românesc de comerț electronic și ai instituțiilor și autorităților publice relevante s-au reunit pentru a celebra unul dintre cele mai dinamice și performante sectoare ale economiei românești, informează un comunicat oficial, remis CaleaEuropeană.ro. 

În deschiderea evenimentului, președintele ARMO, Marius Ghenea, a făcut o scurtă recapitulare a ceea ce înseamnă astăzi comerțul electronic în România: cifră de afaceri de 7 miliarde de euro și aproximativ 2,8% din PIB, o dublare în numai 5 ani. În ceea ce privește procentul celor care au achiziționat ceva online în ultimul an, acesta a crescut de la 23% în 2017, la 45% în 2022.
„Un salt major a fost făcut în 2020, în pandemie, de la 29%, la 45%, acolo unde s-a și menținut în ultimii doi ani. Asta ne arată că cei care au descoperit avantajele acestei forme de comerț au continuat să revină ulterior online. Este un grad de retenție cum puține industrii au”, a declarat Marius Ghenea.

Mihai Macaveiu, secretar de stat în Ministerul Economiei, a felicitat comercianții online români pentru ușurința cu care pot fi folosite platformele de comerț electronic, afirmând că inclusiv părinții săi, în vârstă de peste 70 de ani, se descurcă să plaseze comenzi online.

În cadrul evenimentului, ARMO a oferit titluri de Ambasador al Digitalizării acelor persoane aflate în funcții sau demnități publice, care prin activitatea lor din ultimul an au contribuit la digitalizarea României. Deputații George Tuță, Sabin Sărmaș și senatorul Marius Humelnicu sunt cei care anul acesta au fost desemnați Ambasadori ai Digitalizării, pentru inițiativele legislative în urma cărora s-au făcut pași importanți în vederea debirocratizării și digitalizării administrației publice românești.

Totodată, un premiu special pentru transparență a fost oferit domnului Horia Constantinescu, președinte al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor. Potrivit acestuia, „România are nevoie de o digitalizare a mentalității. Încă hârtia și ștampila și semnătura luptă la baionetă cu poșta electronică”.

Ziua națională a comerțului electronic a fost stabilită prin Legea nr. 144/2020 și reprezintă recunoașterea digitalizării activităților economice din România, a efortului depus de zecile de mii de IMM-uri românești care compun acest ecosistem și îl aliniază la conceptul de economie digitală.

Asociația Română a Magazinelor Online este asociația reprezentativă a sectorului de comerț electronic din România, membră a Ecommerce Europe.

Continue Reading

Facebook

COMISIA EUROPEANA10 hours ago

Comisia Europeană va plăti transportul a 40.000 de tone de cereale în cadrul programului umanitar ”Cereale din Ucraina”

INTERNAȚIONAL11 hours ago

”Cereale din Ucraina”: Volodimir Zelenski a inițiat un program umanitar internațional pentru combaterea crizei alimentare globale

ROMÂNIA16 hours ago

Marcel Ciolacu a fost numit vicepreședinte al Internaționalei Socialiste la nivelul Europei Centrale și de Est

U.E.16 hours ago

Franța și Irlanda, pas important în construirea Interconectorului Celtic. Comisarul pentru energie: Proiectul este de o importanță capitală

COMISIA EUROPEANA17 hours ago

Comisia Europeană înființează un număr de telefon al UE destinat victimelor violenței împotriva femeilor

ROMÂNIA20 hours ago

Bogdan Aurescu: Reuniunea NATO de la București, o expresie a solidarității Aliate cu statele Flancului Estic și o reconfirmare a importanței strategice a României și a Mării Negre

COMISIA EUROPEANA21 hours ago

Ursula von der Leyen a discutat cu Zelenski despre sprijinul de urgență al UE pentru reluarea alimentării cu energie electrică. 40 de generatoare de mare putere din rezerva rescEU din România vor ajunge în Ucraina

ROMÂNIA21 hours ago

Secretarul de stat pentru afaceri europene Daniela Gîtman a reafirmat, la Kiev, determinarea României de a oferi asistență Ucrainei „atât timp cât va fi necesar”

ROMÂNIA21 hours ago

Lucian Bode, la Bruxelles: Trebuie să avem o abordare europeană unitară asupra migrației. Traficul de migranți, prioritatea principală

NATO1 day ago

Zece avioane de luptă ale Forțelor Aeriene ale Italiei și Spaniei au aterizat în România pentru a proteja spațiul aerian al NATO la Marea Neagră

COMISIA EUROPEANA10 hours ago

Comisia Europeană va plăti transportul a 40.000 de tone de cereale în cadrul programului umanitar ”Cereale din Ucraina”

U.E.2 days ago

Volodimir Zelenski subliniază importanța unității europene în fața războiului rus: Suntem cu toții părți ale unui întreg

ROMÂNIA2 days ago

Klaus Iohannis pledează pentru coerența posturii de descurajare și apărare a NATO pe întreg flancul estic și anunță reluarea de către România a misiunilor de poliție aeriană în țările baltice din 2023

PARLAMENTUL EUROPEAN2 days ago

Ursula von der Leyen, încrezătoare că împreună putem ”reafirma ce înseamnă să fii european”: Cei care au luptat pentru libertate nu vor accepta robia unui trecut hidos

NATO2 days ago

Stoltenberg le va cere Aliaților, la București, să facă „mai mult” pentru Ucraina: Șansele pentru o soluție pașnică cresc în funcție de ce se întâmplă pe câmpul de luptă

NATO3 days ago

Bogdan Aurescu: Vreme de trei zile România va fi capitala diplomatică europeană și euroatlantică, găzduind reuniunile miniștrilor de externe NATO și liderilor de la München

NATO3 days ago

CEO-ul Leviatan Design: Digitalizarea companiei este aliniată la standardele UE și pornește de la nevoia de a oferi predictibilitate privind calitatea produselor oferite

ROMÂNIA3 days ago

Klaus Iohannis: Este posibil să avem un vot privind aderarea României la Schengen pe data de 8 decembrie. Suntem pregătiți să găsim soluții și să avem un vot

REPUBLICA MOLDOVA3 days ago

Klaus Iohannis reiterează că România sprijină R. Moldova în criza energetică: Avem nevoie de interconectări directe mai multe și mai bune

Daniel Buda3 days ago

Daniel Buda cere Comisiei Europene flexibilizarea Directivei privind conservarea habitatelor: Fermierii din întreaga UE sunt afectați de prezența marilor prădători

Team2Share

Trending