Connect with us

COMUNICATE DE PRESĂ

Infografic Monitorul Social: România, pe primul loc în UE ca pondere a angajaților aflați în risc de sărăcie

Published

on

© European Union, 2014

România deţine primul loc din Uniunea Europeană ca pondere a celor aflaţi în risc de sărăcie dintre persoanele ocupate, cu un procent de 15,7% în 2019, în condiţiile în care media UE era de 8,9%, potrivit unui infografic Monitorul Social, un proiect al Friedrich-Ebert-Stiftung România.

“Deşi situaţia s-a mai îmbunătăţit din 2015, continuăm să înregistrăm cele mai mari ponderi din UE ale angajaţilor expuşi riscului de sărăcie”, precizează sursa citată într-un comunicat remis CaleaEuropeană.ro.

În anul 2015, ponderea celor aflaţi în risc de sărăcie era de 18,8%.

Pe de altă parte, România ocupă al doilea loc în UE în ceea ce priveşte ritmul de creştere a productivităţii, după Irlanda, în condiţiile în care din 2010 până în prezent creşterea este de 42,6%.

“Ideea conform căreia munca îţi asigură bunăstarea şi, implicit, oamenii săraci sunt cei care nu vor să muncească, este mai puţin adevărată în România decât oriunde în Europa. Toate aceste lucruri se întâmplă deşi în ultimii ani productivitatea angajaţilor din România a crescut în mod considerabil”, comentează autorii infograficului.

Robert Lupițu este redactor-șef, specialist în relații internaționale, jurnalist în afaceri europene și NATO. Robert este laureat al concursului ”Reporter și Blogger European” la categoria Editorial și co-autor al volumelor ”România transatlantică” și ”100 de pași pentru o cetățenie europeană activă”. Face parte din Global Shapers Community, o inițiativă World Economic Forum, și este Young Strategic Leader în cadrul inițiativelor The Aspen Institute. Din 2019, Robert este membru al programului #TT27 Leadership Academy organizat de European Political Strategy Center, think tank-ul Comisiei Europene.

COMUNICATE DE PRESĂ

Compania Leviatan Design, în TOP 10 firme de arhitectură și proiectare din România

Published

on

© Leviatan Design

Compania Leviatan Design se clasează pe locul 8 în TOP 100 cele mai puternice firme de arhitectură și proiectare, conform celei mai recente analize anuale a pieței de arhitectură și proiectare din România, realizată de IBC Focus, informează un comunicat remis CaleaEuropeană.ro.

Studiul s-a realizat în baza indicilor de referință din 2020, iar cele trei surse de documentare au fost: Ministerul Finanțelor, Oficiul Național al Registrului Comerțului și VICTA.ro.

S-au analizat peste 300 de companii în primă fază, iar 100 dintre ele au fost supuse unei analize amănunțite, care a avut în vedere cifra de afaceri, numarul de proiecte avute în derulare în ultimele 12 luni, numărul de investiții și rapoarte comparative cu situațiile din anii precedenți.  Astfel, Leviatan Design se clasează pe poziția a 8-a din 100 cele mai puternice firme din domeniu.

Focusul companiei este orientat spre dezvoltare și ridicarea calității proiectelor în condițiile de piață actuale, prin investiții majore în tehnologie și echipamente, care se apropie de 1 milion de euro de-a lungul timpului, dar și în oameni, aceștia fiind cea mai valoroasă resursă a companiei.

Cu o echipă formată din aproape 90 de  specialiști (arhitecți, proiectanți și personal suport), dar și prin rezultatul investițiilor continue, compania a reușit să crească performanța și să livreze la termen proiecte complexe cu funcțiuni diferite, acoperind astfel 75% din județele României.

Compania se diferențiază pe piața locală a construcțiilor prin capacitatea sa uriașă de ADAPTARE, susținută ferm de digitalizarea și tehnologizarea proceselor interne și aplicarea standardului BIM (Building Information Modeling).

Atât în procesul de proiectare, cât și în exectuție, se folosesc tehnologiile Mixed Reality (îmbinarea Realități Virtuale cu Realitatea Augmentată) prin utilizarea echipamentelor Microsoft Hololens și Holoecase, dar și tehnologiile de scanare laser 3D, prin echipamente profesionale, de ultimă generație, precum Drona Phrantom 4 RTK și FARO Laser Scanner 3D.

Bunul cel mai de preț al companiei, ECHIPA, împreună cu invesțiile constante în soluții de digitalizare și tehnologizare au permis saltul uriaș de la un an la altul. Astfel că, în urmatorul an (2022), compania va continua să dezvolte proiecte complexe pentru infrastructura critică, cu păstrarea ritmului sustinut de digitalizare a proceselor de lucru.

Mai multe informații despre LEVIATAN DESIGN sunt disponibile pe website, www.leviatandesign.ro și pe canalele de comunicare Facebook, Instagram și LinkedIn.

Continue Reading

COMUNICATE DE PRESĂ

New Strategy Center a discutat despre provocările regionale de securitate cu experți ai Institutului Internațional pentru Studii Iraniene din Arabia Saudită

Published

on

© New Strategy Center

Experți ai New Strategy Center au avut miercuri, 20 octombrie, o întâlnire online cu experți ai Institutului Internațional pentru Studii Iraniene (Rasanah), din Arabia Saudită, dedicată provocărilor de securitate din regiunea Mării Negre, a Balcanilor, Orientului Mijlociu și Africii de Nord, potrivit unui comunicat.

Discuțiile au inclus un briefing din partea dr. Mohammed Alsulami, Fondator și Președinte Rasanah, Ambasador Ali Assiri, fost ambasador al Arabiei Saudite în Pakistan și Liban și dr. Ahmed Algarni, Vicepreședinte Rasanah. Din partea NSC, au prezentat o evaluare a situației de securitate din regiunea Mării Negre și a Balcanilor Ambasador Sergiu Celac, Președinte de Onoare New Strategy Center, Gl. mr. (Ret) Leonardo Dinu și ambasador Doru Costea, membri ai Consiliului Științific al New Strategy Center.

Întâlnirea a fost moderată de ambasador Doru Costea, Membru al Consiliului Științific al New Strategy Center și dr. Mohammed Alsulami, Președintele Rasanah.

Dialogul a avut în vedere interacțiunile geopolitice din Orientul Mijlociu, dinamica din Nordul Africii și activitățile de contraterorism din acest spațiu, precum și strategia rusă în regiunea Orientului Mijlociu și Nordul Africii.

Schimbul de experiență cu reprezentanții Institutului Rasanah din Arabia Saudită face parte din inițiativa New Strategy Center de a prezenta unor reputate think-tank-uri și institute din străinătate situația de securitate din regiunea Mării Negre, contribuind astfel la o mai bună înțelegere a provocărilor cu care se confruntă acest spațiu.

Continue Reading

COMUNICATE DE PRESĂ

eMAG Black Friday, cel mai așteptat eveniment de shopping al anului, va avea loc pe 12 noiembrie

Published

on

© eMAG/ Facebook

eMAG Black Friday, cel mai așteptat eveniment de shopping al anului, va avea loc pe data de 12 noiembrie.

Potrivit unui comunicat remis CaleaEuropeană.ro,  anul acesta, clienții vor avea parte, mai mult decât oricând, de categorii noi de produse în ofertă și de livrare flexibilă, la orice oră din zi și din noapte, în rețeaua easybox, care s-a dezvoltat accelerat în ultimii doi ani, de la 200 de unități în octombrie 2019 la 2.000 în octombrie 2021.

Încă de la prima ediție, Black Friday a atras clienți noi care comandă online pentru prima oară datorită prețurilor bune și gamei variate de produse accesibile de oriunde. Numărul clienților care își fac cumpărăturile online a crescut semnificativ și va antrena în continuare trecerea în online, dar și diversificarea categoriilor de cumpărături.

De asemenea, Black Friday este un moment în care se văd bine tendințele anului în ecommerce. Anul acesta, așteptările vizează creșterea plăților cu cardul, diversificarea coșului de cumpărături cu produse din mai multe categorii și creșterea comenzilor la easybox.

Anul trecut, nouă din zece români știau ce este Black Friday, iar mai mult de 54% dintre aceștia își propuseseră să cumpere cel puțin un produs la ofertă, potrivit Kantar România.

În ziua de Black Friday 2020, s-au înregistrat 12,4 milioane de vizite pe eMAG. Comanda ridicată în cel mai scurt timp s-a înregistrat la easybox, la doar 7 minute de la încărcare, chiar în ziua de Black Friday. În primul minut de la start s-au comandat 8.260 de produse, iar comanda cu cele mai multe produse a fost plătită online cu cardul și a conținut 97 de produse distincte din categorii precum băcănie, băuturi și produse pentru îngrijirea locuinței.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al comerțului electronic din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 20 de ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.    

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul premium Genius, prin care clienții beneficiază de livrare gratuită și rapidă, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit și aplicația de mobil. 

Continue Reading

Facebook

Advertisement
NATO1 day ago

NATO: România, între cele 17 aliate fondatoare ale primului fond de inovare din istoria Alianței Nord-Atlantice

CONSILIUL EUROPEAN1 day ago

Klaus Iohannis, poziție tranșantă la Bruxelles: România va dezvolta centralele pe energie nucleară și rețeaua de gaze naturale. Am insistat ca acestea să fie finanțabile prin bani europeni

POLITICĂ2 days ago

Klaus Iohannis îl desemnează pe ministrul apărării Nicolae Ciucă drept candidat la funcția de prim-ministru

Marian-Jean Marinescu2 days ago

Eurodeputatul Marian-Jean Marinescu speră ca ”viitorul apropiat să ne arate că Dunărea va contribui la Green Deal și la dezvoltarea economică a tuturor” statelor străbătute de acest fluviu

Cristian Bușoi2 days ago

Cristian Bușoi, președintele Comisiei pentru industrie și energie din PE, atrage atenția Comisiei Europene: Companiile din România și din întrega UE au nevoie de sprijin pentru captarea metanului

Cristian Bușoi2 days ago

Eurodeputatul Cristian Bușoi, intervenție în Parlamentul European: COP26, un moment în care să arătăm că ”Green Deal nu este doar o strategie de mediu, ci și o strategie trigger pentru o UE modernă”

Cristian Bușoi3 days ago

Criza energetică: Cristian Bușoi, președintele Comisiei pentru energie, cere din Parlamentul European adoptarea, cât mai repede, a ”taxonomiei pentru gazele naturale și energia nucleară”

NATO3 days ago

Klaus Iohannis l-a primit pe șeful Pentagonului: SUA sunt hotărâte să își mențină angajamentul ferm în regiunea Mării Negre și salută contribuţia majoră a României în cadrul NATO

COMISIA EUROPEANA3 days ago

Ursula von der Leyen: UE va veni la COP26 cu cel mai înalt nivel de ambiție privind accelerarea tranziției climatice. O facem pentru toate generațiile viitoare!

COMISIA EUROPEANA3 days ago

Criza energetică: Ursula von der Leyen anunță că va prezenta la începutul lui 2022 o strategie pentru dialog internațional privind domeniul energiei: UE trebuie să-și diversifice furnizorii

Team2Share

Trending