Connect with us

BUSINESS

Reprezentantul TAROM la Bruxelles, noul CEO al companiei. Mădălina Mezei: Preiau cu mândrie, dar mai ales cu responsabilitate, manșa companiei

Published

on

Compania aeriană națională TAROM are, de astăzi, un nou CEO. Mădălina Mezei a acceptat provocarea de a conduce TAROM după mai bine de 20 de ani de carieră neîntreruptă, renunțând la postul de reprezentant al companiei la Bruxelles. 

CaleaEuropeană.ro vă prezintă mesajul transmis angajaților TAROM de către noul CEO:

sursa – linkedin

Aduc astăzi în atenţia dumneavoastră faptul că dupa o activitate de peste 21 de ani, desfăşurată  în cadrul companiei,  preiau cu mândrie, dar mai ales responsabilitate manşa TAROM. 

 Vă mărturisesc că entuziasmul şi orgoliul profesional mă determina să îmi canalizez eforturile şi întreaga energie în vederea eficientizării Companiei TAROM, respectiv în poziţionarea acesteia  în locul pe care şi l-a câştigat în aproape 65 de ani de operare comercială.

 De asemenea, cred cu tărie în potenţialul profesional al fiecarui angajat TAROM, alături de care am fost mereu însoţită pe parcursul carierei mele.

 Mă interesează întotdeauna rezultatul. Îmi doresc să ne îmbunătăţim constant modul de lucru, să ne îmbunătăţim noi, să creştem nivelul, să fim o echipă şi să demonstrăm că se poate. Ştiu că nu va fi uşor, dar ştiu că dacă ne dorim, vom găsi întodeauna soluţia şi vom reuşi. 

În onoarea foştilor si actualilor salariaţi, sunt aici să vă sustin,  imi doresc să vă redau încrederea, şi împreună cu dvs mă angajez să imping TAROM către performantă.

 Doar împreună vom putea  schimba TAROM.

 Cu  incredere in viitor,

 Madalina MEZEI

CEO

Cine este Mădălina Mezei

Mădălina Mezei a fost timp de zece ani reprezentant TAROM in Belgia. În perioada august 2007-martie 2009, Mezei a fost agent Tarom în Italia, iar în perioada august 2006 –  iulie 2007 a fost manager de rută pe zona America si Orient. Între  noiembrie 2001 – 31 a lunii iulie 2006, Mădălina Mezei a fost station manager la Bruxelles. Noul CEO al Tarom și-a început cariera la compania aeriană în 1997, fiind economist și având atribuții  de relații publice și publicitate.

Mezei are un Master in Business Administration – MBA / Management European, Marketing, Strategie, Finante, Contabilitate Manageriala, Contabilitate, obținut la ULB – Solvay Business School, Bruxelles, Belgia și a absolvit Academia de Studii Economice (Facultatea de Management), în Bucuresti (România).

 

 

 

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

BUSINESS

Lidl renunță complet la comercializarea articolelor de unică folosinţă din plastic, aplicând o directivă a Consiliului UE adoptată în timpul președinției române

Published

on

© Lidl România/ Facebook

Lidl va renunţa complet la comercializarea articolelor de unică folosinţă din plastic (pahare, farfurii adânci şi întinse, tacâmuri şi paie), începând cu data de 15 august, anunţat retailerul german într-un comunicat de presă, în contextul unei directive adoptate de Consiliului Uniunii Europene în luna mai, în timpul președinției române a Consiliului, privind eliminarea a zece produse din plastic de unică folosință până în 2021.

Conform companiei, alternativ în acest va fi demarată testarea unei soluţii de tip sacoşă reutilizabilă pentru cântărirea şi transportul fructelor şi legumelor din Piaţa Lidl, dar şi a pungilor din plastic compostabil, analizând viabilitatea acestui material ca alternativă la plasticul subţire.

“Aceste demersuri fac parte din strategia mai amplă a Lidl, anunţată în 2018, prin care îşi propune să reducă plasticul utilizat cu cel puţin 20%, până în 2025. De asemenea, demersurile se află în linie cu decizia Consiliului UE, de a interzice utilizarea articolelor din plastic de unică folosinţă, fiind asumate de Lidl în mod voluntar, înainte ca aceasta să intre în vigoare, în anul 2021. Compania acţionează în linie cu strategia REset Plastic a grupului Schwarz, ce îşi propune să diminueze cantitatea de plastic folosită şi să închidă ciclurile de reciclare. În acest sens, compania ia măsuri precum, crearea unor ambalaje complet reciclabile pentru produsele marcă proprie, folosirea pungilor reutilizabile sau testarea celor din material compostabil din resurse regenerabile, care respectă reglementările internaţionale din domeniul ambalajelor biodegradabile, precum standardul european EN 13432 şi certificarea TUV Austria”, se arată în comunicatul citat.

Lidl România precizează, totodată, că, până în 2025, toate ambalajele din plastic pentru mărcile proprii vor fi concepute astfel încât să fie 100% reciclabile.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este prezent în 30 de ţări din întreaga lume şi operează aproximativ 10.500 de magazine şi peste 150 de centre logistice în 29 de ţări la nivel mondial.În prezent, Lidl are aproximativ 260.000 de angajaţi, dintre care peste 5.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 240 de magazine şi patru centre logistice.

Citiți și Comisia Europeană salută o ”decizie istorică” a Consiliului UE adoptată în timpul Președinției române: Zece produse din plastic de unică folosință vor fi interzise din 2021

Consiliul Uniunii Europene a adoptat, în data de 21 mai, o Directivă care introduce noi restricţii pentru anumite materiale plastice de unică folosinţă care vizează reducerea deşeurilor marine din plastic. Noile norme interzic utilizarea anumitor produse din plastic de unică folosinţă pentru care există alternative. În plus, sunt introduse măsuri specifice de reducere a utilizării produselor din plastic care sunt aruncate cel mai des în mod necorespunzător.

Produsele din plastic de unică folosinţă sunt fabricate integral sau parţial din materiale plastice şi, de regulă, sunt destinate a fi utilizate doar o dată sau pentru o perioadă scurtă înainte să fie aruncate. Unul dintre principalele obiective ale acestei directive este reducerea cantităţii de deşeuri de plastic pe care le generăm. Conform noilor norme, până în 2021 vor fi interzise, printre produsele din plastic de unică folosinţă, farfuriile, tacâmurile, paiele, beţele pentru baloane şi beţişoarele pentru urechi.

Adoptarea formală a noilor norme de către Consiliu reprezintă etapa finală a procedurii. Decizia din 21 mai a Consiliului UE va fi urmată de publicarea textelor în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene. Directiva va intra în vigoare la 20 de zile de la publicare. Statele membre vor avea apoi la dispoziţie doi ani pentru a o transpune în dreptul lor naţional.

Statele membre au convenit să atingă un obiectiv de colectare de 90% pentru sticlele din plastic până în 2029, iar sticlele din plastic vor trebui să conţină, până în 2025, cel puţin 25% material reciclat, iar până în 2030 cel puţin 30%. 

Continue Reading

IT&C

Doi elevi români au devenit campioni mondiali la Word și Excel la Campionatul Mondial Microsoft Office Specialist 2019

Published

on

© Fundația EOS

Doi elevi români au câştigat medalii de aur la Campionatul Mondial Microsoft Office Specialist 2019 desfășurat la New York, iar un al treilea a câştigat medalia de bronz, informează Microsoft România într-un comunicat remis joi.

Astfel, la categoria “Word 2016”, locul 1 mondial a fost câştigat de elevul Adrian Boier, de la Liceul de Informatică Tiberiu Popoviciu din Cluj-Napoca, iar la categoria “Excel 2016”, locul 1 mondial a fost adjudecat de Mihaela Florea de la Colegiul Naţional Gh. M. Murgoci din Brăila.

De asemenea, elevul Adrian Muntean de la Liceul de Informatică Tiberiu Popoviciu din Cluj-Napoca a obţinut locul 3 mondial la categoria “PowerPoint 2016”.

La finala mondială a competiţiei Microsoft au participat 155 de tineri din 52 de ţări. În cadrul concursurilor care au precedat faza finală au participat 880.000 de candidaţi, din 123 de ţări.

Reprezentanţii României s-au calificat la finala mondială în urma competiţiei naţionale care a avut loc în data de 10 mai 2019, la sediul Microsoft România din Bucureşti.

Managerul general al Microsoft România, Violeta Luca, a salutat rezultatul celor trei elevi români.

“Ne bucurăm să vedem că efortul depus de cei trei liceeni care au reprezentat România la Campionatul Mondial Microsoft Office Specialist, la New York, vine cu rezultate pe măsură. Vreau să îi felicit pentru premiile deosebite obţinute şi sunt sigură că acest succes reprezintă doar începutul unor cariere de excepţie”, a comentat reprezentanta Microsoft România.

Campionatul Mondial Microsoft Office Specialist este o competiţie globală organizată de Certiport, Inc. şi susţinută de Microsoft, în cadrul căreia sunt testate competenţele de utilizare ale produselor Microsoft Office Word, Excel şi PowerPoint ale elevilor şi studenţilor din întreaga lume.

Competenţele de Microsoft Office reprezintă unul dintre cele mai importante criterii atunci când vine vorba de parcursul profesional, după ce un studiu realizat în 2018 de compania IDC plasează competenţele de Office drept cele mai căutate competenţe aplicate, pe locul patru după “comunicare”, “problem-solving” şi “integritate”. 

In România, competiția MOSWC este organizată de Fundația EOS începând cu anul 2015.

Premiile câștigate sunt în bani (7.000 USD, medalia de aur; 1500 USD, medalia de bronz) și obiecte (Laptop Surface 2, pentru medalia de aur și tabletă Surface pentru medalia de bronz). Campionatul MOSWC 2020 va avea loc în Anaheim, California.

Continue Reading

IT&C

Kaspersky: Numărul utilizatorilor de internet afectați de programe care fură informații de securitate s-a dublat în primele șase luni ale lui 2019

Published

on

Numărul utilizatorilor vizaţi de programele maliţioase care fură parole a crescut cu 57% în prima jumătate acestui an, până la peste 940.000, de la aproape 600.000, în aceeaşi perioadă din 2018, relevă o analiză publicată, marţi, de către experţii Kaspersky Lab, informează Agerpres

Potrivit sursei citate, în ultimele şase luni, a fost detectată o activitate intensă a acestor programe, în Europa şi Asia, iar cel mai adesea malware-ul vizează utilizatorii din Rusia, India, Brazilia, Germania şi SUA.

Informaticienii precizează că unul dintre cei mai răspândiţi troieni care fură date legate de activitatea financiară a posesorilor de carduri de credit sau de debit este Azorult, detectat pe computerele a peste 25% dintre toţi utilizatorii care s-au confruntat cu troieni PSW în perioada studiată.

Având în vedere că în prezent mare parte din activitatea noastră se desfășoară online, posibilitatea ca informații sensibile să fie accesate în computere cu sisteme de securitate compromise este tot mai mare. În acest caz, utilizatorii de internet să recurgă la prevenție pentru protejarea sistemelor computerizate pe care le utilizează cu ajutorul unor soluții de securitate. De asemenea, aceștia recomandă utilizatorilor să nu dezvăluie parolele și datele de autentificare sau informaţiile personale nici măcar prietenilor sau familiei, să instaleze de fiecare dată actualizările disponibile şi să utilizeze soluţii eficiente de securitate pentru păstrarea în siguranţă a parolelor şi a informaţiilor personale, inclusiv a paşapoartelor, a permiselor de conducere sau a cardurilor bancare.

Continue Reading

Cum pot vota românii din diaspora la alegerile prezidențiale

Facebook

Advertisement
Advertisement

Trending