Connect with us

BUSINESS

Reprezentantul TAROM la Bruxelles, noul CEO al companiei. Mădălina Mezei: Preiau cu mândrie, dar mai ales cu responsabilitate, manșa companiei

Published

on

Compania aeriană națională TAROM are, de astăzi, un nou CEO. Mădălina Mezei a acceptat provocarea de a conduce TAROM după mai bine de 20 de ani de carieră neîntreruptă, renunțând la postul de reprezentant al companiei la Bruxelles. 

CaleaEuropeană.ro vă prezintă mesajul transmis angajaților TAROM de către noul CEO:

sursa – linkedin

Aduc astăzi în atenţia dumneavoastră faptul că dupa o activitate de peste 21 de ani, desfăşurată  în cadrul companiei,  preiau cu mândrie, dar mai ales responsabilitate manşa TAROM. 

 Vă mărturisesc că entuziasmul şi orgoliul profesional mă determina să îmi canalizez eforturile şi întreaga energie în vederea eficientizării Companiei TAROM, respectiv în poziţionarea acesteia  în locul pe care şi l-a câştigat în aproape 65 de ani de operare comercială.

 De asemenea, cred cu tărie în potenţialul profesional al fiecarui angajat TAROM, alături de care am fost mereu însoţită pe parcursul carierei mele.

 Mă interesează întotdeauna rezultatul. Îmi doresc să ne îmbunătăţim constant modul de lucru, să ne îmbunătăţim noi, să creştem nivelul, să fim o echipă şi să demonstrăm că se poate. Ştiu că nu va fi uşor, dar ştiu că dacă ne dorim, vom găsi întodeauna soluţia şi vom reuşi. 

În onoarea foştilor si actualilor salariaţi, sunt aici să vă sustin,  imi doresc să vă redau încrederea, şi împreună cu dvs mă angajez să imping TAROM către performantă.

 Doar împreună vom putea  schimba TAROM.

 Cu  incredere in viitor,

 Madalina MEZEI

CEO

Cine este Mădălina Mezei

Mădălina Mezei a fost timp de zece ani reprezentant TAROM in Belgia. În perioada august 2007-martie 2009, Mezei a fost agent Tarom în Italia, iar în perioada august 2006 –  iulie 2007 a fost manager de rută pe zona America si Orient. Între  noiembrie 2001 – 31 a lunii iulie 2006, Mădălina Mezei a fost station manager la Bruxelles. Noul CEO al Tarom și-a început cariera la compania aeriană în 1997, fiind economist și având atribuții  de relații publice și publicitate.

Mezei are un Master in Business Administration – MBA / Management European, Marketing, Strategie, Finante, Contabilitate Manageriala, Contabilitate, obținut la ULB – Solvay Business School, Bruxelles, Belgia și a absolvit Academia de Studii Economice (Facultatea de Management), în Bucuresti (România).

 

 

 

IT&C

Klaus Iohannis, prezent la evenimentul ”GoTech World”: ”Sectorul digital este marea revelație a economiei românești. Industria IT&C a ajuns la 6% din PIB într-un timp record”

Published

on

© Administrația Prezidențială

Președintele Klaus Iohannis, a ținut un discurs în cadrul evenimentului „GoTech World”, prin care a subliniat că ”sectorul digital este marea revelație a economiei românești. În ultimul deceniu, industria IT&C a ajuns la 6% din PIB într-un timp record.”

”GoTech World” se află la cea de-a 8-a ediție și este cel mai amplu eveniment care pune digitalizarea în centrul preocupărilor companiilor din România şi din Europa Centrală şi de Est.

Evenimentul de astăzi reunește numeroase companii cunoscute, companii competitive, ale căror produse sunt prezente în toată lumea: ”Sunt încântat să văd și mulți tineri care au decis să își încerce talentul tehnologic și antreprenorial prin construirea de start-up-uri inovatoare”, a menționat șeful statului, potrivit unui comunicat al Administrației Prezidențiale.

Klaus Iohannis consideră că liderii comunității de afaceri globale au un rol important în sprijinirea tinerilor antreprenori: ”În ecuația progresului, eu cred că cea mai puternică forță este cea a ideilor transformate în realitate. De aceea astăzi, poate mai mult ca oricând, este nevoie ca liderii comunității de afaceri globale să devină un exemplu și, totodată, un punct de sprijin pentru tinerii antreprenori.”

Șeful statului a făcut referire la creșterea PIB-ului de către sectorul IT&C în economia românească: ”Sectorul digital este marea revelație a economiei românești. În ultimul deceniu, industria IT&C a ajuns la 6% din PIB într-un timp record.”

Totodată, Klaus Iohannis dorește ca ”sectorul IT&C să devină un vârf de lance în dezvoltarea economiei și a societății, atât prin liderii consacrați, cât și prin cei intrați recent pe piață.”

Potrivit șefului statului, în acest domeniu există un capital uman de peste 140 de mii de profesioniști angajați în domeniu și o valoare actuală de circa 4,5 miliarde de euro a pieței autohtone de profil. 

În contextul în care Klaus Iohannis s-a aflat într-o vizită oficială la Bruxelles, ieri, 1 octombrie, acesta a avut ocazia să discute cu Majestatea Sa Regele Belgiei și cu câțiva miniștri din guvernul belgian și le-a ”spus exact aceste lucruri”: La noi, în mai puțin de un deceniu, IT&C a crescut de la practic 0 la 6% și m-au întrebat de două ori „la 6%?!”. Deci, oamenii au fost extrem de impresionați de această performanță nemaipomenită a României. Și acest lucru vi se datorează.”

Totodată, președintele României se declară încrezător că România se poate schimba în bine: ”Eu sunt convins că împreună putem schimba România în bine! Vă felicit pentru acest eveniment și vă doresc tuturor mult succes!”

Continue Reading

BUSINESS

Ambasadorul României în SUA salută anunțul lui Elon Musk privind intrarea companiei Tesla pe piața din România

Published

on

© Ambasada României în SUA

Ambasadorul României în Statele Unite, George Maior, a salutat miercuri anunțul fondatorului Tesla de a intra pe piața din România.

Maior a subliniat importanța econimică a acestui anunț, dar și beneficiul rezultat asupra mediului înconjurător, după intrarea pe piașa românească a celei mai puternice companii în domeniul utilizării energiilor regenerabile.

Anunțul fondatorului companiei americane Tesla, Elon Musk, privind perspectivele de intrare pe piața românească este o veste excelentă în contextul evoluției foarte bune a relațiilor economice și comerciale dintre România și SUA. Prezența Tesla în România ar confirma atractivitatea pe care o are piața românească pentru dezvoltarea utilizării energiilor regenerabile şi implementarea tehnologiilor inovative în acest domeniu. În acest sens, schema generoasă de sprijin financiar pe care o oferă Guvernul României pentru încurajarea automobilelor electrice sau a panourilor foto-voltaice arată avantajele solide pe care le oferă țara noastră”, a declarat ambasadorul George Cristian Maior, conform unui comunicat al Ambasadei României la Washington remis CaleaEuropeană.ro.

Miliardarul Elon Musk, fondatorul companiilor Tesla şi SpaceX, a sugerat că va fi deschisă în curând în România o reprezentanţă Tesla, răspunzând astfel unei întrebări puse în acest sens, pe Twitter, de antreprenorul român Dragoş Stanca.

La această întrebare, Elon Musk a spus: ”Sper să deschidem (reprezentanță Tesla n..r.) în România cât de curând”.

Continue Reading

BUSINESS

Lidl renunță complet la comercializarea articolelor de unică folosinţă din plastic, aplicând o directivă a Consiliului UE adoptată în timpul președinției române

Published

on

© Lidl România/ Facebook

Lidl va renunţa complet la comercializarea articolelor de unică folosinţă din plastic (pahare, farfurii adânci şi întinse, tacâmuri şi paie), începând cu data de 15 august, anunţat retailerul german într-un comunicat de presă, în contextul unei directive adoptate de Consiliului Uniunii Europene în luna mai, în timpul președinției române a Consiliului, privind eliminarea a zece produse din plastic de unică folosință până în 2021.

Conform companiei, alternativ în acest va fi demarată testarea unei soluţii de tip sacoşă reutilizabilă pentru cântărirea şi transportul fructelor şi legumelor din Piaţa Lidl, dar şi a pungilor din plastic compostabil, analizând viabilitatea acestui material ca alternativă la plasticul subţire.

“Aceste demersuri fac parte din strategia mai amplă a Lidl, anunţată în 2018, prin care îşi propune să reducă plasticul utilizat cu cel puţin 20%, până în 2025. De asemenea, demersurile se află în linie cu decizia Consiliului UE, de a interzice utilizarea articolelor din plastic de unică folosinţă, fiind asumate de Lidl în mod voluntar, înainte ca aceasta să intre în vigoare, în anul 2021. Compania acţionează în linie cu strategia REset Plastic a grupului Schwarz, ce îşi propune să diminueze cantitatea de plastic folosită şi să închidă ciclurile de reciclare. În acest sens, compania ia măsuri precum, crearea unor ambalaje complet reciclabile pentru produsele marcă proprie, folosirea pungilor reutilizabile sau testarea celor din material compostabil din resurse regenerabile, care respectă reglementările internaţionale din domeniul ambalajelor biodegradabile, precum standardul european EN 13432 şi certificarea TUV Austria”, se arată în comunicatul citat.

Lidl România precizează, totodată, că, până în 2025, toate ambalajele din plastic pentru mărcile proprii vor fi concepute astfel încât să fie 100% reciclabile.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este prezent în 30 de ţări din întreaga lume şi operează aproximativ 10.500 de magazine şi peste 150 de centre logistice în 29 de ţări la nivel mondial.În prezent, Lidl are aproximativ 260.000 de angajaţi, dintre care peste 5.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 240 de magazine şi patru centre logistice.

Citiți și Comisia Europeană salută o ”decizie istorică” a Consiliului UE adoptată în timpul Președinției române: Zece produse din plastic de unică folosință vor fi interzise din 2021

Consiliul Uniunii Europene a adoptat, în data de 21 mai, o Directivă care introduce noi restricţii pentru anumite materiale plastice de unică folosinţă care vizează reducerea deşeurilor marine din plastic. Noile norme interzic utilizarea anumitor produse din plastic de unică folosinţă pentru care există alternative. În plus, sunt introduse măsuri specifice de reducere a utilizării produselor din plastic care sunt aruncate cel mai des în mod necorespunzător.

Produsele din plastic de unică folosinţă sunt fabricate integral sau parţial din materiale plastice şi, de regulă, sunt destinate a fi utilizate doar o dată sau pentru o perioadă scurtă înainte să fie aruncate. Unul dintre principalele obiective ale acestei directive este reducerea cantităţii de deşeuri de plastic pe care le generăm. Conform noilor norme, până în 2021 vor fi interzise, printre produsele din plastic de unică folosinţă, farfuriile, tacâmurile, paiele, beţele pentru baloane şi beţişoarele pentru urechi.

Adoptarea formală a noilor norme de către Consiliu reprezintă etapa finală a procedurii. Decizia din 21 mai a Consiliului UE va fi urmată de publicarea textelor în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene. Directiva va intra în vigoare la 20 de zile de la publicare. Statele membre vor avea apoi la dispoziţie doi ani pentru a o transpune în dreptul lor naţional.

Statele membre au convenit să atingă un obiectiv de colectare de 90% pentru sticlele din plastic până în 2029, iar sticlele din plastic vor trebui să conţină, până în 2025, cel puţin 25% material reciclat, iar până în 2030 cel puţin 30%. 

Continue Reading

Facebook

Advertisement
Advertisement

Trending