Connect with us

COMUNICATE DE PRESĂ

Tarom anunţă achiziţii majore pentru sistemul IT de relaţionare cu clienţii

Published

on

Compania Națională TAROM a lansat licitații deschise pentru achizițiile aferente implementării sistemului central de interfațare cu clienții. În termeni simpli, după aproape 10 ani, TAROM investește masiv în infrastructura IT, cu beneficii majore pentru companie, dar mai ales pentru pasageri.

Prin implementarea noilor soluții integrate IT se va crea o veritabilă revoluție în sistemul de rezervări al companiei. Mai precis, este vorba despre rezervări mai rapide, orientate în jurul așteptărilor pasagerului, despre un acces mai facil și mai rapid la destinațiile frecvente, despre dezvoltarea și comunicarea eficientă a unor oferte comerciale avantajoase și nu în ultimul rând, despre dezvoltarea unei platforme de comunicare reală cu clienții și pasagerii TAROM.

TAROM investește într-un centru de performanță în ceea ce privește infrastructura hardware și de aplicații. Cu alte cuvinte, după implementarea proiectului, compania va beneficia de un nucleu software, total integrat, care să schimbe fundamental modul în care TAROM își gestionează resursele.

“Este prima investiție de substanță pe care TAROM o implementează, în ultimii 10 ani, în domeniul IT. Avem așteptări mari de la acest sistem integrat, care suntem siguri că va reinventa felul cum TAROM își gestionează resursele, activele și timpul”, a specificat Directorul General al Companiei Naționale TAROM, Werner Wolff.

Referitor la avantajele implementării sistemului nou de relaționare cu clienții, Directorul General TAROM a declarat că este vorba despre un veritabil salt în timp în ceea ce privește accesul companiei la tehnologie.

“Compania noastră este obligată să facă un salt în timp și să recupereze ceea ce a pierdut în ultimii ani în materie de satisfacție a clienților, de comunicare, de deschidere și eficiență. Pasagerii noștri trebuie să știe că soluția integrată IT li se adresează. Vorbim despre dezvoltarea unui nou Call-Center eficient, de un sistem unitar de prelucrare a datelor, de deschiderea posibilității utilizatorilor de a-și crea conturi pe platforma noastră on-line. În paralel, soluțiile de business intelligence vor permite managementului companiei să cunoască în orice moment care sunt costurile, veniturile, gradul de încărcare al curselor și bineînțeles profitabilitatea”, a anunțat Werner Wolff, CEO TAROM.

Mai multe detalii despre proiectele de achiziții TAROM și despre implementarea sistemului central de interfațare cu clienții, găsiți aici.

 

 

.

COMUNICATE DE PRESĂ

eMAG Black Friday: Clienții au comandat cu 34% mai multe produse decât anul trecut, după primele 7 ore

Published

on

© eMAG/ Facebook

În primele 7 ore de Black Friday au fost plasate comenzi pentru 1.450.000 de produse din oferta eMAG, cu 34% mai mult decât în 2020 în același interval, potrivit unui comunicat remis CaleaEuropeană.ro

„Am remarcat trei tendințe pe parcursul zilei pe care le anticipam în schimbarea comportamentului de consum: în primul rând, clienții s-au obișnuit că online pot comanda orice și pun în coș produse din mai multe categorii de produse, iar în al doilea rând, folosesc cardul pentru a plăti ce au comandat. Plata cu cardul a atins nivelul record de 60% și arată, pe de o parte, încrederea în comerțul online și, în al doilea rând, simplitatea de a comanda. A treia tendință este comanda prin intermediul aplicației ca principală metodă de achiziție. Peste 80% dintre comenzi au venit de pe dispozitive mobile. Credem că aceste tendințe se vor accentua în anii următori și comenzile online vor intra în obiceiurile zilnice de cumpărare ale clienților,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

 Curiozități de Black Friday

  • Cea mai mare comandă a fost pentru un ceas Raymond Weil, automatic, 46.4 x 35 mm, Don Giovanni Cosi Grande in valoare de 38.185.91 lei, cel mai mic preț din an
  • Pachetul Jameson Hot Tub Ciubăr cu 12 sticle de whiskey și un ciubăr de 8 persoane s-a vândut în primele 15 minute, la prețul de 4.999,99 lei
  • Prima casă vândută online de Black Friday
  • În primele 7 ore s-a vândut întreaga cantitate de 60.000 litri de carburant disponibilă în ofertă

Număr produse vândute după șapte ore de la startul Black Friday

Din totalul de 1,45 milioane vândute, categoriile cu cele mai mari vânzări sunt:

  • Beauty și îngrijire personală – 123.000
  • Produse pentru casă și îngrijirea casei – 156.000
  • Băuturi și cafea – 48.000
  • Electrocasnice mici – 73.000
  • Fashion – 41.000
  • Jucării – 54.000
  • Smartphone-uri și smartwatch-uri – 53.000
  • Televizoare și siteme audio – 49.000
  • Poduse de protecție și echipamente medicale – 37.000
  • Frigidere și mașini de spălat – 27.000

Vânzări de produse speciale de Black Friday 2021

  • Automobile – 9 comenzi
  • Aur și monede – 2.4kg
  • Ceasuri și bijuterii – 75 comenzi
  • Servicii medicale – 658 de comenzi
  • Servicii telefonice – 632 de comenzi
  • Imobiliare – 23 cereri
  • Pachete turistice – 935 nopți de cazare

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 19 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul premium Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit și aplicația de mobil.

Continue Reading

COMUNICATE DE PRESĂ

Black Friday 2021 la eMAG: Peste 1 milion de produse comandate, cu 40% mai mult decât anul trecut, și prima casă vândută online, în primele 3 ore de la start

Published

on

© eMAG

După primele trei ore de la startul campaniei de Black Friday, clienții eMAG au plasat comenzi pentru 1 milion de produse. În premieră de Black Friday, a fost vândută online prima casă din România în ansamblul rezidențial Liziera de Lac, la 15 minute de metrou Anghel Saligny – o casă P+1 de 81,5m² utili cu trei camere decomandate, informează un comunicat remis CaleaEuropeană.ro.

Valoare comenzilor plasate în primele 3 ore de la startul evenimentului depășește 340 milioane  de lei. În medie, fiecare client comandă de 1.200 de lei la eMAG și pune în coș 3,7 produse, un număr aproape dublu comparativ cu anul trecut. Clienții Genius au avut, în medie, 9 produse pe comandă și beneficiază de transport gratuit la easybox și prin curierat. Ei au economisit până acum 2,7 milioane de lei din costul de livrare. Printre cele mai populare categorii sunt produsele pentru casă și îngrijirea casei, electronicele și produsele pentru îngrijire personală.

„Spre deosebire de anul trecut, acum clienții comandă din toate categoriile, foarte multe produse pentru casă, televizoare, mașini de spălat și frigidere, dar și haine și cadouri pentru sărbătorile de iarnă. În primele trei ore, clienții au adăugat în coș peste 1 milion de produse din toate categoriile de produse, iar interesul continuă să rămână ridicat. Clienții Genius au pus în coș, în medie, 9 produse din categorii diferite și vor beneficia de transport gratuit”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Anul acesta clienții au optat preponderent pentru livrarea la easybox și peste 60% dintre cei care au opțiunea disponibilă au ales această modalitate de a primi cumpărăturile. Aproape 60% dintre comenzi au fost plătite cu cardul și peste 80% din vizite au fost realizate de pe dispozitive mobile.

Recorduri la start de Black Friday la eMAG

  • Secunda de aur 09:30:26 – 454 de produse vândute pe secundă
  • Minutul de aur 7:29 – 13.556 de produse comandate în valoare de 6,2 milioane lei
  • 027 de produse în valoare de 8,15 milioane lei au fost comandate în primul minut de la start

 

Produse speciale vândute:

  • Prima casă vândută online, de Black Friday, imediat după start
  • 600 litri de carburant
  • 615 nopți cazare
  • 458 servicii medicale

Topul localităților din care românii au comandat cel mai mult

  • București
  • Cluj-Napoca
  • Iași
  • Brașov
  • Slatina
  • Constanța
  • Zalău
  • Alba Iulia
  • Timișoara

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 19 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul premium Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit și aplicația de mobil.

Continue Reading

COMUNICATE DE PRESĂ

Recorduri matinale de Black Friday la eMAG: comenzi de 142 milioane de lei pentru 297.000 produse

Published

on

© eMAG/ Facebook

Black Friday a început vineri dimineața la eMAG la ora 07:25, iar interesul a fost la cote maxime din partea clienților: 283.000 vizitatori au intrat să descopere oferta în aplicația eMAG și în site, cu 8% mai mult decât în anul precedent, se arată într-un comunicat remis CaleaEuropeană.ro

În primele 10 minute de la start, clienții au comandat 148.000 de produse, într-un ritm de 246 produse pe secundă. O mare parte dintre ele se aflau în favorite și vor beneficia de transport gratuit prin serviciul Genius.

„Interesul la startul evenimentului a fost la cote maxime, iar clienții au pus în coș mai multe produse decât anul precedent în prima jumătate de oră, pentru că au găsit multe oferte avantajoase. Într-un context economic în care toate prețurile sunt în creștere, clienții au descoperit că de Black Friday își pot cumpăra produsele de care au nevoie sau care le plac la prețuri bune. Vedem o crestere mare pe categoriile televizoare, IT, produse pentru casă și îmbrăcăminte care este probabil generata de anticipata creștere a preturilor anunțată pentru anul viitor.În primele 30 de minute comenzile de produse au crescut spectaculos, la 297.000 produse comandate după primele 30 de minute, în creștere cu 43% comparativ cu anul anterior. Clienții eMAG comandă în acest an din mult mai multe categorii, trendul principal la prima oră”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Primele produse epuizate din oferta eMAG:

  • Masina de spalat rufe Samsung WW70T4540TE/LE, 7 kg, 1400 RPM, 800 de bucăți
  • Televizor LG OLED 55A, 139 cm, Smart, 4K Ultra HD, OLED, 300 de bucăți
  • Laptop ASUS X515MA cu procesor Intel® Celeron® N4020, 15.6″, Full HD, 750 de bucăți
  • Bormasina Bosch Professional 12 V, 2 acumulatori 2 Ah, 1300 de bucăți
  • Ghete U.S. Polo Assn, 550 bucăți

Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au fost plasate din Ilfov, Dolj, Ialomița , Cluj și Sibiu.

Cifre cheie din primele 30 de minute ale evenimentului Black Friday 12 noiembrie 2021 după 30 de minute:   

  • vânzări de 142 milioane de lei
  • 58% dintre comenzi au fost plătite cu cardul
  •  Peste 297.000 produse comandate în primele 30 minute, mai mult cu 43% față de anul trecut
  •  84% dintre comenzi plasate de pe dispozitivele mobile

Peste 50% dintre produse din ofertă fac parte din oferta sellerilor din eMAG Marketplace.

Cifre cheie din primele 30 de minute ale evenimentului Black Friday 2021: 
Top produse comandate:

  • Produse pentru casă și îngrijirea casei – 22.000
  • Beauty și îngrijire personală – 33.000
  • Electrocasnice mici – 17.000
  • Jucării – 9.000
  • Produse de protecție și echipamente medicale – 3.000
  • Televizoare și siteme audio – 11.000
  • Smartphone-uri și smartwatch-uri – 15.000
  • Fashion – 8.000
  • Frigidere și mașini de spălat – 9.000
  • Băuturi alcoolice și cafea – 35.000
  • Vânzări de produse speciale de Black Friday 2021
  • Automobile – 3 comenzi
  • Aur și monede – 400g
  • Ceasuri și bijuterii – 14 comenzi
  • Servicii medicale – 130 de comenzi
  • Servicii telefonice – 200 de comenzi
  • Imobiliare – 6 cereri
  • Pachete turistice – 100 nopți de cazare
  • Carburant – 19.000 litri

Black Friday a ajuns la ediția a 11-a, iar clienții au la dispoziție cea mai variată gamă de produse de până acum, dar și soluții de plată flexibile precum posibilitatea de a cumpăra în 40 de rate fără dobândă.

Continue Reading

Facebook

Advertisement
U.E.17 seconds ago

Donald Tusk consideră că decizia Angelei Merkel de a construi gazoductul Nord Stream 2 reprezintă ”cea mi mare greșeală”

PARLAMENTUL EUROPEAN23 mins ago

Parlamentul European stabilește repere pentru o administrație mai incluzivă în ceea ce privește chestiunile legate de handicap, orientare sexuală și antirasism

U.E.44 mins ago

Statele membre încurajează schimbul de bune practici în UE privind abordările pentru o învățare mixtă cu scopul asigurării unui învățământ de înaltă calitate și favorabil incluziunii

COMISIA EUROPEANA1 hour ago

Ursula von der Leyen atrage atenția că a început ”o cursă contracronometru” împotriva variantei Omicron și face apel la cetățeni să-și ia măsuri de precauție

POLITICĂ2 hours ago

Cristian Diaconescu: PMP a decis înființarea unei comisii privind aplicarea PNRR, care să monitorizeze modul în care sunt cheltuiți banii europeni

EUROPARLAMENTARI ROMÂNI2 hours ago

Mircea Hava pune la dispoziția oricărei ”comunități care dorește să cunoască și să acceseze fondurile” UE experiența sa de peste 20 de ani ca primar: Banii europeni pot schimba, din temelii, un oraș

INTERNAȚIONAL2 hours ago

Miniștrii sănătății din țările G7 se reunesc de urgență, luni, pentru a discuta despre noua variantă de coronavirus Omicron

NATO19 hours ago

UE dorește să-și consolideze cooperarea cu NATO în contextul în care ”amenințările hibride devin din ce în ce mai intense”

NATO20 hours ago

Jens Stoltenberg promite că ”niciun aliat NATO nu este singur” în fața ofensivei hibride a regimului Lukașenko: Criza migrației afectează atât NATO, cât și UE

ROMÂNIA21 hours ago

Varianta Omicron: România trimite un avion Tarom pentru a-și repatria cetățenii blocați în Africa de Sud și se oferă să ajute și alte state UE care nu au reușit acest lucru, în limita capacității aeronavei

EUROPARLAMENTARI ROMÂNI2 hours ago

Mircea Hava pune la dispoziția oricărei ”comunități care dorește să cunoască și să acceseze fondurile” UE experiența sa de peste 20 de ani ca primar: Banii europeni pot schimba, din temelii, un oraș

ROMÂNIA21 hours ago

Varianta Omicron: România trimite un avion Tarom pentru a-și repatria cetățenii blocați în Africa de Sud și se oferă să ajute și alte state UE care nu au reușit acest lucru, în limita capacității aeronavei

ROMÂNIA1 day ago

Premierul Nicolae Ciucă, întâlnire cu ministrul Sănătății: România urmează recomandările ECDC și ale Comisiei Europene. Românii care vin din țări din sudul Africii vor fi carantinați timp de 14 zile

EUROPARLAMENTARI ROMÂNI4 days ago

Eurodeputatul Victor Negrescu: Digitalizarea reprezintă soluția pentru a eficientiza statul. Trebuie să fructificăm oportunitățile financiare europene pentru investiții în acest domeniu

EUROPARLAMENTARI ROMÂNI4 days ago

INTERVIU Eurodeputatul Victor Negrescu: Salariul minim european are menirea să crească standardele sociale în Europa, oferind oportunități egale pentru toți europenii care lucrează în orice stat membru

Alin Mituța4 days ago

Eurodeputatul Alin Mituța: România va deveni un stat sigur pentru fete și femei atunci când vom taxa fiecare violență fizică, sexuală sau emoțională

POLITICĂ4 days ago

Guvernul Nicolae Ciucă a fost învestit de Parlament cu o majoritate covârșitoare. Membrii cabinetului PNL-PSD-UDMR vor depune jurământul la Palatul Cotroceni

EUROPARLAMENTARI ROMÂNI4 days ago

Eurodeputatul Gheorghe Falcă îndeamnă companiile farmaceutice care produc vaccinul anti-COVID-19 să deruleze campanii de informare în statele UE pentru a combate dezinformarea

POLITICĂ4 days ago

Premierul desemnat Nicolae Ciucă, în Parlament: Vom garanta stabilitatea României. Vom asigura respectarea statului de drept și o politică externă bazată pe consolidarea rolului în UE și NATO și a Parteneriatului cu SUA

Marian-Jean Marinescu4 days ago

Marian-Jean Marinescu, către comisarul european pentru energie: Vreau să văd energia nucleară și gazul în viitorul act delegat pentru taxonomie. ”Fit for 55” va determina ”o cerere de energie foarte mare”

Team2Share

Trending