INTERNAȚIONAL

Studiu InfoCons. Vânzările online, în trend ascendent și vor ajunge la 4 trilioane de dolari până în 2020

Published

on

Vânzările online sunt în continuă ascensiune și preconizează că acestea vor atinge la nivel global valoarea de 4 trilioane de dolari peste 2 ani, în 2020, în 2016 fiind de numai 1,6 trilioane.

Potrivit aceluiași studiu al InfoCons și citat de Agerpres, la nivelul UE trendul este unul asemănător, și anume ascendent.

Tot mai mulţi consumatori fac achiziţii online (servicii sau produse) pe plan internaţional. Cumpărăturile dintr-o altă ţară a Uniunii Europene au crescut, conform datelor InfoCons, de la 6,2% în anul 2008, la 17,5% în anul 2016. Tot pe un trend crescător s-au aflat şi achiziţiile online dintr-o ţară din afara spaţiului european: 4% în anul 2008 faţă de 11,3% în anul 2016.

Pentru cumpărăturile online din afara spaţiului Uniunii Europene, consumatorii se confruntă cu două probleme majore, conform studiului realizat de Biroul European al Uniunilor de Consumatori (BEUC) şi Federaţia asociaţiilor de consumatori din Germania (VZBV): lipsa informaţiilor esenţiale la etapa de pre-achiziţie şi lipsa unor mijloace accesibile pentru a acţiona atunci când ceva nu merge, cum ar fi un sistem accesibil, independent de soluţionare a litigiilor. Acest lucru face practic imposibilă rezolvarea problemelor.

Click to comment

Trending

Exit mobile version