Compania Facebook este acuzată că a orchestrat o campanie de denigrare a unor ciritici de-ai săi pentru a distrage atenția de la scandalurile în care aceasta a fost implicată

O anchetă a cotidianului american New York Times acuză rețeaua de socializare Facebook că a încercat să distragă atenția de la gestionarea defectuasă a unor afaceri, precum scandalul Cambridge Analytica, prin orchestrarea unei campanii de denigrare împotriva criticilor săi.

New York Times, citat de Adevărul.ro, scrie că Facebook a dus campanii de denigrare împotriva criticilor săi, vizându-l inclusiv pe multimiliardarul George Soros, devenit în ultimii ani un inamic al conservatorilor din întreaga lume.

Conform unor surse citate de cotidianul american, Facebook a solicitat companiei Definers Public Affairs, apropiată taberei republicane, să discrediteze diverşi activişti prin inocularea conexiuni între ei şi Soros.

Această solicitare ar fi fost făcută după izbucnirea scandalului Cambridge Analytica, care arată că date a milioane de utilizatori Facebook au fost utilizate în scop fraudulos în vederea favorizării campaniei electorale a lui Donald Trump, ales preşedinte al Statelor Unite în noiembrie 2016.

Facebook a răspuns printr-un comunicat, precizând că publicația americană a greșit făcând o astfel de sugestie.

”Nu mai lucrăm cu Definers. Dar, la acea vreme, ei înercau să arate că unele dintre activităţile duse împotriva noastră şi care păreau spontane aveau de fapt susţinerea unor organizaţii importante“, a spus Sheryl Sandberg, şefa departamentului de operaţiuni din cadrul Facebook.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.