Connect with us

COMUNICATE DE PRESĂ

eMAG are un nou director general. Compania anunță investiții de 3,2 miliarde lei în următorii trei ani și o evoluție a echipei executive

Published

on

© eMAG/ Facebook

eMAG intră într-o nouă etapă de dezvoltare cu investiții de peste 3,2 miliarde de lei în următorii trei ani pentru a susține dezvoltarea accelerată a comerțului online și anunță o evoluție a echipei executive, care va conduce extinderea companiei la nivel regional, informează un comunicat al companiei, care anunță că Tudor Manea preia rolul de CEO de la Iulian Stanciu, care devine Președinte Executiv eMAG.

La rândul său, Iulian Stanciu va fi în continuare implicat în conturarea strategiei de dezvoltare, în analiza, prioritizarea și aprobarea investițiilor și bugetelor, alături de noul CEO, arată sursa citată, conform comunicatului remis CaleaEuropeană.ro.

„Sunt onorat să conduc eMAG în această nouă etapă în care vom folosi experiența și know-how-ul celor aproape 20 de ani de comerț online pentru a le oferi o experiență bună clienților, dar și pentru a ajuta la dezvoltarea mediului antreprenorial. Investițiile pe care le vom face în următorii trei ani ne vor ajuta să le oferim clienților noștri o gamă mai mare de produse și prețuri mai bune, viteză la livrare, dar și o simplificare a procesului de plată. Ne propunem, de asemenea, ca prin infrastructura pe care o construim, să ajutăm antreprenorii locali să facă tranziția în online mai ușor, transferând din experiența dobândită de noi”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

„Credem că avem în față foarte multe oportunități, odată cu dezvoltarea economiei digitale. În acest sens, vom accelera foarte mult investițiile în transformarea eMAG într-un ecosistem regional de tehnologie și comerț. Din cele 3,2 miliarde de lei pe care îi vom investi în următorii trei ani, 785 de milioane de lei se vor duce către dezvoltare internațională, 447 de milioane de lei către dezvoltarea de tehnologie românească, 251 de milioane de lei vor merge către dezvoltarea antreprenorialului digital prin intermediul platformei Marketplace, 990 de milioane de lei în dezvoltarea serviciilor logistice și 740 de milioane de lei în investiții în alte companii. Aș vrea să îl felicit pe Tudor pentru noul rol, pentru contribuția avută până acum la dezvoltarea eMAG și pentru evoluția personală. Cred că este un exemplu pentru oricine că prin muncă și educație poți ajunge oriunde. Împreună vom lucra la dezvoltarea serviciilor oferite clienților, dar și la extinderea internațională a  zecilor de mii de antreprenori români din platforma eMAG Marketplace”, a declarat Iulian Stanciu, Președinte Executiv eMAG.

O nouă etapă de investiții

În următorii trei ani, grupul eMAG își va consolida prezența în regiune prin investiții care se ridică la 785 de milioane de lei. În Ungaria, unde compania a fuzionat cu Extreme Digital în urmă cu doi ani, ținta este de a atinge vânzări de un miliard de euro în următorii cinci ani. În Bulgaria, eMAG va continua extinderea prezenței fizice, după ce anul trecut a inaugurat primul showroom la Sofia, și se va concentra pe dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor sale, în beneficiul clienților.

De asemenea, un buget de 447 de milioane de lei va fi alocat pentru dezvoltarea de tehnologie românească pe care să o exporte în toate țările unde este eMAG prezentă și de care să beneficieze și ceilalți antreprenori din ecosistemul eMAG. Compania investește în dezvoltarea echipei de tehnologie, care în prezent numără peste 700 de oameni, iar anul acesta urmează să fie extinsă cu alți 100. Tehnologiile dezvoltate de către IT-iștii eMAG integrează inteligență artificială, cu scopul îmbunătățirii experienței de cumpărare, începând din depozit, unde ajută la optimizarea rutei de colectare a produselor comandate și astfel la un timp de livrare foarte bun, până la căutarea pe site-ul și aplicația mobilă eMAG, astfel încât clienții pot să identifice cât mai simplu și rapid produsele dorite.

La rândul său, eMAG Marketplace, un pilon important în creșterea companiei, care este estimat să ajungă la 45.000 de selleri români în trei ani, de la 25.000 câți sunt acum pe platformă, va beneficia de o infuzie de capital de 251 de milioane de lei. În 2020, volumul vânzărilor realizate de către sellerii români din eMAG Marketplace a crescut cu peste 90% față de 2019, ajungând la 25 milioane de produse.

Pentru a putea susține o gamă mare de produse și a crește viteza de livrare, pe fondul creșterii accelerate a comerțului online, compania va continua investițiile în logistică pentru infrastructura digitală: noul hub logistic de la Joița va deveni complet operațional în septembrie 2022, iar rețeaua easybox va fi dublată în următoarea perioadă pentru a face livrarea mai ușoară, predictibilă și rapidă. În total, investițiile în logistică se ridică la 990 de milioane de lei în următorii trei ani.

eMAG este o companie care încurajează permanent dezvoltarea și îmbunătățirea de competențe profesionale prin programe de dezvoltare, iar pentru aceasta are în vedere un buget de 45 milioane de lei în următorii trei ani. Acest buget este dedicat unor programe de învățare accelerată cum ar fi Upgrade, un program de dezvoltare în carieră și de creștere a competentelor în digital marketing, tehnologie, analiză de business și de procese sau programele de management în parteneriat cu universități de prestigiu, precum Harvard, Yale sau Stanford. Totodată, compania continuă programul Future 25 prin intermediul căruia tineri talentați sunt selectați pentru a se antrena să devină lideri în ecommerce. Anual, angajații eMAG beneficiază de peste 45.000 de ore de învățare și training.

eMAG își propune să fie un partener pentru dezvoltare accelerată a antreprenorilor români, iar în acest sens are în plan investiții ce însumează 740 de milioane de lei atât în companii deja cunoscute, unde este deja investitor, cât și în alte companii noi de tehnologie care aduc inovații în produse și servicii pentru clienți, pe care le urmărește prin intermediul programului de investiții eMAG Ventures. Dintre companiile unde eMAG a investit, Tazz by eMAG a cunoscut o evoluție extrem de rapidă în nici doi ani de la investiție, transformându-se de la o companie de livrare de mâncare la una de livrare rapidă pentru aproape orice. La rândul său, Sameday, o altă companie cu o evoluție rapidă unde eMAG a investit, se pregătește pentru extinderea internațională, într-o primă fază în Ungaria, apoi și în alte țări din regiune.

Bio Tudor Manea

De 16 ani alături de eMAG, Tudor Manea, 37 de ani, a ocupat în ultimii șase ani poziția de director general al companiei și a avut o contribuție esențială în evoluția business-ului și a echipei, fiind cel care a pus bazele departamentului de tehnologie și a contribuit la extinderea internațională a companiei. Tudor a fost angajatul cu numărul 23 în eMAG și a crescut și evoluat odată cu compania. Când s-a alăturat companiei, echipa avea puțin peste 20 de oameni și, deși rolul lui era în echipa IT, seara în drum spre casă livra, ca și ceilalți colegi, colete clienților. Născut în București, Tudor a fost pasionat de matematică și s-a specializat în IT după absolvirea Facultății de Electronică din cadrul Universității Politehnica București. Ulterior, el și-a continuat educația în eMAG cu un EMBA de la Maastricht School of Management și mai multe programe executive la Stanford University, SUA.

Robert Lupițu este redactor-șef, specialist în relații internaționale, jurnalist în afaceri europene și NATO. Robert este laureat al concursului ”Reporter și Blogger European” la categoria Editorial și co-autor al volumelor ”România transatlantică” și ”100 de pași pentru o cetățenie europeană activă”. Face parte din Global Shapers Community, o inițiativă World Economic Forum, și este Young Strategic Leader în cadrul inițiativelor The Aspen Institute. Din 2019, Robert este membru al programului #TT27 Leadership Academy organizat de European Political Strategy Center, think tank-ul Comisiei Europene.

COMUNICATE DE PRESĂ

eMAG Black Friday, cel mai așteptat eveniment de shopping al anului, va avea loc pe 12 noiembrie

Published

on

© eMAG/ Facebook

eMAG Black Friday, cel mai așteptat eveniment de shopping al anului, va avea loc pe data de 12 noiembrie.

Potrivit unui comunicat remis CaleaEuropeană.ro,  anul acesta, clienții vor avea parte, mai mult decât oricând, de categorii noi de produse în ofertă și de livrare flexibilă, la orice oră din zi și din noapte, în rețeaua easybox, care s-a dezvoltat accelerat în ultimii doi ani, de la 200 de unități în octombrie 2019 la 2.000 în octombrie 2021.

Încă de la prima ediție, Black Friday a atras clienți noi care comandă online pentru prima oară datorită prețurilor bune și gamei variate de produse accesibile de oriunde. Numărul clienților care își fac cumpărăturile online a crescut semnificativ și va antrena în continuare trecerea în online, dar și diversificarea categoriilor de cumpărături.

De asemenea, Black Friday este un moment în care se văd bine tendințele anului în ecommerce. Anul acesta, așteptările vizează creșterea plăților cu cardul, diversificarea coșului de cumpărături cu produse din mai multe categorii și creșterea comenzilor la easybox.

Anul trecut, nouă din zece români știau ce este Black Friday, iar mai mult de 54% dintre aceștia își propuseseră să cumpere cel puțin un produs la ofertă, potrivit Kantar România.

În ziua de Black Friday 2020, s-au înregistrat 12,4 milioane de vizite pe eMAG. Comanda ridicată în cel mai scurt timp s-a înregistrat la easybox, la doar 7 minute de la încărcare, chiar în ziua de Black Friday. În primul minut de la start s-au comandat 8.260 de produse, iar comanda cu cele mai multe produse a fost plătită online cu cardul și a conținut 97 de produse distincte din categorii precum băcănie, băuturi și produse pentru îngrijirea locuinței.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al comerțului electronic din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 20 de ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.    

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul premium Genius, prin care clienții beneficiază de livrare gratuită și rapidă, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit și aplicația de mobil. 

Continue Reading

COMUNICATE DE PRESĂ

ADR inițiază o consultare publică pentru caietul de sarcini privind transformarea digitală a administrației publice din România, un proiect de 30 de milioane de euro

Published

on

© Autoritatea pentru Digitalizarea României

Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) a inițiat marți procedura de consultare publică pentru caietul de sarcini privind transformarea digitală a administrației publice din România, în valoare de peste 30 de milioane de euro, informează un comunicat remis CaleaEuropeană.ro.

Caietul de sarcini detaliază procedura de realizare a unui acord cadru și poate fi accesat aici.

Procesul de consultare publică presupune transmiterea de sugestii, observații sau recomandări de către reprezentanți ai companiilor IT din România. Termenul limită pentru formularea observațiilor este vineri, 22 octombrie 2021.

„Procedura de consultare publică este un instrument esențial de transparentizare a procesului de licitație publică. De-a lungul timpului, industria IT din România a criticat modul în care s-au scris caietele de sarcini pentru marile proiecte de digitalizare a administrației. Însă acest feedback venea mereu în momentul în care caietele de sarcini erau deja în procedura de licitație publică. Reprezentanții industriei IT au acum ocazia de a contribui cu propuneri, sugestii și observații la cel mai important proiect de digitalizare a sectorului public – acordul cadru pentru transformarea digitală a administrației publice din România. Este convingerea noastră că tehnologia are un rol fundamental în transformarea economiei și a societății românești”, a declarat Octavian Oprea, președintele ADR.

Caietul de sarcini prevede resursele umane și tehnologice necesare pentru consolidarea transformării digitale a administrației publice.

Tehnologia și revoluția datelor oferă statelor un potențial semnificativ de creștere a eficienței și a calității serviciilor publice, precum și de sporire a transparenței și a încrederii cetățenilor. Acest lucru a devenit cu atât mai important cu cât statele continuă să se confrunte cu efectele pandemiei COVID-19 și se străduiesc să realizeze o redresare rezilientă. Criza a evidențiat, de asemenea, costurile economice și sociale asociate cu întârzierea digitalizării.

Instituțiile publice au o oportunitate uriașă de a valorifica instrumentele digitale pentru a optimiza managementul, furnizarea de servicii publice și capabilitatea generală a statului, ceea ce va genera consolidarea unor servicii publice universal accesibile și orientate către cetățean.

Pentru realizarea obiectivelor specifice și pentru a permite accesul cât mai multor companii calificate la procedura de achizitie, ADR a împărțit acest acord cadru în 11 loturi. Fiecare lot reprezintă un segment din procesul de dezvoltare software, după cum urmează:

  1. Analiză de business – stă la baza oricărui proces de dezvoltare software și asigură identificarea celor mai potrivite soluții în vederea realizării obiectivelor propuse. Achiziționarea serviciilor de analiză de business este necesară pentru elaborarea documentației cu cerințe funcționale și de business pentru proiectele ce urmează a fi dezvoltate;
  2. Analiză tehnică – este de asemenea fundamentală pentru procesul de dezvoltare software și asigură identificarea celor mai potrivite soluții tehnice în vederea realizării obiectivelor propuse;
  3. Dezvoltare software – este principala activitate de producție și creare a produselor care fac obiectul caietului de sarcini;
  4. Testare funcționalități – conform standardului de piață, este necesara execuția unui set de scenarii funcționale și reale pentru a se asigura de faptul ca produsul software a fost construit corect și nu a omis nicio funcționalitate menționată în Business Requirements Document (BRD);
  5. Testare securitate – conform standardului de piață, testele de securitate au devenit un pas important și obligatoriu în procesul de dezvoltare software, în special datorită numărului mare de atacuri informatice. Testul de securitate oferă garanția faptului că soluțiile achiziționate nu conțin vulnerabilități supuse atacurilor informatice;
  6. Servicii mentenanță infrastructură server – orice produs software are nevoie de infrastructură software pentru a putea fi publicat și făcut disponibil beneficiarului. Infrastructura server necesită monitorizare permanentă pentru a se asigura disponibilitatea produsului software către beneficiar;
  7. Servicii mentenanță software – produsele software pot genera erori chiar și după o testare/acceptanță riguroasă. Scopul serviciului de mentenanță e de a asigura buna funcționare a produsului și după încheierea perioadei de dezvoltare/garanție;
  8. Blockchain – pentru multă vreme, tehnologiile blockchain au fost asociate cu criptomonedele, dar utilizarea lor este mult mai largă, de la modul în care companiile își reconfigurează operațiunile și lanțurile de aprovizionare, la modul de securizare, partajare și utilizare a datelor în instituțiile publice – pentru creșterea încrederii, transparenței și eficienței. ADR și-a propus să exploreze aceste tehnologii pentru identificarea celor mai eficiente modalități de aplicare la nivel guvernamental și va acționa pentru pilotarea și, ulterior, implementarea tehnologiilor blockchain în proiectele instituționale;
  9. AI – având în vedere evoluția tehnologică, AI – Inteligența Artificială este o tehnologie inovativă cu numeroase beneficii în domeniul guvernamental. Existența unor tehnologii fiabile de inteligență artificială poate aduce numeroase beneficii, iar abordarea UE cu privire la AI va convinge cetățenii să utilizeze cu încredere aceste tehnologii. Inteligența artificială (AI) poate contribui în identificarea de soluții la multe dintre problemele societății, dar acest lucru poate fi realizat numai dacă tehnologia este de înaltă calitate și dacă se dezvoltă și se utilizează într-un mod etic. În sectorul public, Automatizarea și Inteligența Artificială – RPA (Robotic Process Automation) și Chatbots au un potențial semnificativ pentru susținerea reducerii costurilor, îndeplinirea așteptărilor cetățenilor, stimularea productivității și eficientizarea activității angajaților;
  10. VR/AR – Virtual Reality / Augmented Reality sunt identificate ca tehnologii inovative cu numeroase beneficii pentru sectorul guvernamental: creșterea productivității, îmbunătățirea calității serviciilor publice oferite cetățenilor, creșterea gradului de informare a cetățenilor și a încrederii acestora în instituțiile publice. Utilizarea pe scară mai largă a realităţii augmentate (AR) şi a realităţii virtuale (VR) în domenii precum comerţ, sănătate şi servicii, va aduce un plus de 1,5 trilioane de dolari la PIB-ul global până în 2030 şi va transforma 23 milioane de locuri de muncă, potrivit raportului global ”Seeing is believing”;
  11. Big data – au un potențial enorm în sectorul public. Activitățile cotidiene ale unui guvern, cum ar fi gestionarea beneficiilor sociale, colectarea impozitelor, monitorizarea sistemelor naționale de sănătate și educație, înregistrarea datelor de trafic și emiterea documentelor oficiale generează și colectează cantități mari de date în fiecare zi. Disponibilitatea acestor informații în timp real permite instituțiilor publice să ia decizii mai informate mai rapid și să implementeze schimbările necesare.

În vederea realizării proiectelor propuse și care fac obiectul acestui acord cadru, ADR își propune să selecteze un număr de 15 companii per lot, cu excepția lotului de Mentenanță software, unde vor fi selectate 5 companii per lot. În cadrul fiecărui lot, atribuirea se va face în baza unor contracte subsecvente cu reluarea competiției.

Managementul acordului cadru, inclusiv implementarea administrativă și procedurală aferentă fiecărui contract subsecvent va fi asigurat de către o echipă de implementare din partea ADR, care va gestiona totodată și documentele elaborate de prestator în cadrul fiecărui contract subsecvent (analize, rapoarte, facturi, alte tipuri de documente etc.).

Continue Reading

COMUNICATE DE PRESĂ

Profesorul universitar dr. Remus Pricopie, rectorul SNSPA, participă la sesiunea anuală a Adunării Parlamentare NATO

Published

on

Remus Pricopie - Facebook

Rectorul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative (SNSPA), prof. univ. dr. Remus Pricopie, participă, în calitate de keynote speaker, la cea de a 67-a sesiune anuală a Adunării Parlamentare NATO (AP NATO). Evenimentul are loc în Lisabona, în perioada 8 – 11 octombrie 2021 și permite membrilor parlamentului din cele 30 de țări membre NATO să abordeze teme și provocări pentru securitatea zonei euro-atlantice, potrivit unui comunicat de presă.

Mesajul prof. univ. dr. Remus Pricopie pentru participanții la AP NATO vizează importanța conștientizării publicului cu privire la problemele de apărare comună și rolul educației în creșterea rezilienței societăților, a NATO și a UE în fața noilor provocări şi ameninţări de securitate.

„Fără o educație de calitate și fără investiții susținute în pregătirea tinerei generații, nu doar în domeniul apărării și securității, ci în toate domeniile educaționale ce răspund nevoilor societății secolului XXI, capacitatea statelor și a organizațiilor internaționale de a face față șocurilor și de a reacționa eficient în fața crizelor și amenințărilor va fi întotdeauna limitată”, consideră rectorul SNSPA, prof. univ. dr. Remus Pricopie.

Printre personalitățile invitate să se adreseze Adunării Parlamentare NATO se numără: Jens Stoltenberg – secretar general NATO, José Manuel Barroso – preşedinte al boardului Gavi-The Vaccine Alliance și fost președinte al Comisiei Europene, Antonio Costa – prim-ministrul Portugaliei, Jamie Shea – profesor de strategie și securitate la Universitatea din Exeter (Marea Britanie), Jean-Pierre Lacroix – subsecretar General al ONU pentru Operațiuni de Menținere a Păcii etc.

Înființată în 1955, Adunarea Parlamentară NATO reunește 269 de delegați din cele 30 de țări membre şi 11 delegaţii asociate din statele partenere, asigurând o legătură între NATO și parlamentele naționale. Adunarea oferă parlamentarilor un spațiu de informare, de dialog, de cunoaștere și sensibilizare față de problemele de apărare și securitate, precum și față de misiunea, prioritățile și activitățile NATO. Aceasta contribuie la consolidarea relației transatlantice și la promovarea valorilor care stau la baza Alianței.

Continue Reading

Facebook

Advertisement
POLITICĂ28 mins ago

“Un guvern al responsabilității naționale”: Cine sunt miniștrii și care este programul de guvernare al cabinetului premierului desemnat Dacian Cioloș

NATO14 hours ago

Pentagonul, înainte de vizita secretarului apărării Lloyd Austin la București: România face cam tot ceea ce am putea cere de la un aliat NATO

NEWS16 hours ago

Recep Tayyip Erdogan anunță că Turcia discută cu SUA pentru a achiziționa avioane de luptă F-16, după ce țara sa a fost exclusă din programul F-35

MAREA BRITANIE16 hours ago

Regatul Unit dorește să-și revizuiască legislația privind drepturile omului pentru a împiedica CEDO ”să-i dea ordine”

REPUBLICA MOLDOVA18 hours ago

Republica Moldova trimite luni la Lețcani, Iași, o echipă formată din 22 de medici și asistenți medicali pentru a ajuta România în lupta cu pandemia

CONSILIUL UE20 hours ago

Bogdan Aurescu participă la reuniunea miniștrilor de externe de la Luxemburg. Relațiile UE cu statele din regiunea Golfului și perspectivele Parteneriatului Estic, temele principale pe agendă

PARLAMENTUL EUROPEAN21 hours ago

Parlamentul European se reunește în sesiune plenară (18-21 octombrie). Situația statului de drept în Polonia și accelerarea eforturilor de combatere a schimbărilor climatice, printre principalele teme

U.E.22 hours ago

”Operațiunea Santinela”: Europol, OLAF, Parchetul European, Eurojust și 19 state membre, printre care și România, își unesc forțele pentru a preveni fraudarea fondurilor NextGenerationEU

U.E.1 day ago

În ultima vizită oficială în Turcia, Angela Merkel a salutat ”foarte buna colaborare” cu acest ”important partener”, fără a omite criticile privind drepturile omului și libertățile individuale

Dan Motreanu2 days ago

Ziua mondială a alimentației. Dan Motreanu, vicepreședintele Comisiei pentru siguranță alimentară din PE: FAO cheamă toate guvernele să adopte politici noi care să încurajeze producția durabilă de alimente

ROMÂNIA2 days ago

Standard & Poor’s şi Moody’s au reconfirmat ratingul de țară al României, cu perspectivă stabilă. Florin Cîțu: Atestă că în ”România merită să investești”

ROMÂNIA3 days ago

Viitorul Spital Regional Brașov va avea 31 secții, 26 de săli de operație, 972 paturi și va fi inaugurat în 2028, arată concluziile studiului BERD

ROMÂNIA3 days ago

Octavian Oprea anunță că ADR lucrează la Sistemul național de interoperabilitate: Instituțiile publice nu vor mai solicita cetățeanului o informație pe care o altă instituție o deține

ROMÂNIA3 days ago

Florinel Chiș, director executiv ARMO: Cifra de afaceri din comerțul electronic din România se va situa în jurul a 6,9 mld. de euro în 2021

BANCA EUROPEANĂ DE INVESTIȚII3 days ago

Guvernul a aprobat memorandumul privind contractarea unui împrumut de 300 de milioane de euro de la BEI pentru construirea Spitalului Regional Cluj

Cristian Bușoi4 days ago

Cristian Bușoi, președintele Comisiei ITRE din PE, solicită Comisiei Europene ca statele UE să poată folosi pentru plafonarea și subvenționarea prețurilor la energie fondurile neutilizate din exercițiul 2014-2020

EUROPARLAMENTARI ROMÂNI4 days ago

Comisarul european pentru energie, interpelat de Marian-Jean Marinescu în Comisia ITRE din PE: Care va fi necesarul de energie în 2030 dacă prevederile pachetului ”Fit for 55%” rămân neschimbate

ROMÂNIA4 days ago

Asociația Română a Magazinelor Online organizează vineri a doua ediție a Zilei Naționale a Comerțului Electronic (LIVE, 15 octombrie, ora 10:15)

Dragoș Pîslaru5 days ago

Dragoș Pîslaru: Tinerii și copiii pot beneficia de investiții pentru viitorul lor în valoare de 40 miliarde de euro prin intermediul celor 25 de PNRR-uri

Dragoș Pîslaru6 days ago

Dragoș Pîslaru, apel către Autoritatea Europeană a Muncii: Muncitorii nu trebuie să mai fie supuși practicilor de sclavie modernă!

Team2Share

Trending