Connect with us

BUSINESS

Consiliul Județean Ilfov selectează administrator pentru incubatorul de afaceri Ilfov Business Hub

Published

on

ANUNŢ – PROCEDURĂ DE SELECȚIE

Servicii de administrare a incubatorului de afaceri Ilfov Business Hub

În atenţia operatorilor economici interesaţi:

  1. Autoritatea contractantă: Consiliul Județean Ilfov, cu sediul în strada Gheorghe Manu, nr. 18, sector 1, București, cod poștal 010446;
  2. Obiectivul: “Servicii de administrare a incubatorului de afaceri Ilfov Business Hub”;
  3. Fondurile necesare pentru “Servicii de administrare a incubatorului de afaceri Ilfov Business Hub”sunt cuprinse în Lista Obiectivelor de Investiții din anul 2018, Capitolul 51.02.71 – Autorități executive – C. Achiziții de bunuri și alte cheltuieli de investiții.
  4. Valoarea estimativă fără T.V.A.:1.420.000 Lei;
  5. Mod de selecție: în temeiul Legii nr. 102/2016 privind incubatoarele de afaceri și a Regulamentului din 01.02.2017 de selectare și numire a administratorului incubatorului de afaceri, în cazul în care printre fondatori se află o autoritate publică, potrivit art. 9 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 102/2016 privind incubatoarele de afaceri (Anexa 2);
  6. Documentație ataşată: Procedura de selecție administrator incubator de afaceri, Legea nr. 102/2016 privind incubatoarele de afaceri, Regulamentul de selectare şi numire a administratorului incubatorului de afaceri, în cazul în care printre fondatori se află o autoritate publică, potrivit art. 9 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 102/2016;
  7. Criteriul de atribuire: Conform grilei de evaluare;
  8. Data și ora limită de depunere a dosarelor de selecție: 20.12.2018 ora 12.00;
  9. Adresa la care se transmit dosarele de selecție:

Dosarele cu documentația solicitată în vederea seleției  administratorului incubatorului de  afaceri se va transmite la adresa Consiliului Județean Ilfov menționată la punctul 1.

  1. Alte informații privind obiectivul de investiții:

Consiliul Județean Ilfov a obținut Titlul de Incubator de afaceri în data de 27.12.2017 conform Legii nr. 102/2016 și este valabil pentru o perioadă de 10 ani.

Pentru clarificări sau solicitări de informații suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi la adresa de mai sus sau telefonic la numărul: 0751.291.472.

Persoane de contact: Remus TRANDAFIR – Director Executiv – Direcția Absorbție Fonduri Interne și Internaționale, telefon: 0751.291.472.

 

 

.

IT&C

Kaspersky: Numărul utilizatorilor de internet afectați de programe care fură informații de securitate s-a dublat în primele șase luni ale lui 2019

Published

on

@ B_A/Pixabay License

Numărul utilizatorilor vizaţi de programele maliţioase care fură parole a crescut cu 57% în prima jumătate acestui an, până la peste 940.000, de la aproape 600.000, în aceeaşi perioadă din 2018, relevă o analiză publicată, marţi, de către experţii Kaspersky Lab, informează Agerpres

Potrivit sursei citate, în ultimele şase luni, a fost detectată o activitate intensă a acestor programe, în Europa şi Asia, iar cel mai adesea malware-ul vizează utilizatorii din Rusia, India, Brazilia, Germania şi SUA.

Informaticienii precizează că unul dintre cei mai răspândiţi troieni care fură date legate de activitatea financiară a posesorilor de carduri de credit sau de debit este Azorult, detectat pe computerele a peste 25% dintre toţi utilizatorii care s-au confruntat cu troieni PSW în perioada studiată.

Având în vedere că în prezent mare parte din activitatea noastră se desfășoară online, posibilitatea ca informații sensibile să fie accesate în computere cu sisteme de securitate compromise este tot mai mare. În acest caz, utilizatorii de internet să recurgă la prevenție pentru protejarea sistemelor computerizate pe care le utilizează cu ajutorul unor soluții de securitate. De asemenea, aceștia recomandă utilizatorilor să nu dezvăluie parolele și datele de autentificare sau informaţiile personale nici măcar prietenilor sau familiei, să instaleze de fiecare dată actualizările disponibile şi să utilizeze soluţii eficiente de securitate pentru păstrarea în siguranţă a parolelor şi a informaţiilor personale, inclusiv a paşapoartelor, a permiselor de conducere sau a cardurilor bancare.

Continue Reading

COMISIA EUROPEANA

Tranzacție majoră aprobată de Comisia Europeană: Vodafone va prelua UPC România ca parte a unei achiziții de 18,4 miliarde de euro la nivel european

Published

on

© Calea Europeană

Comisia Europeană a aprobat tranzacția de 18,4 miliarde de euro prin care grupul Vodafone va prelua operațiunile Liberty Global din Germania, Cehia, Ungaria și România, au anunțat joi executivul european și Vodafone.

În România, tranzacția prin care Vodafone va prelua UPC este preconizat să fie finalizată până la data de 31 iulie 2019. 

“În societatea noastră modernă, accesul la servicii de bandă largă și TV la prețuri accesibile și de bună calitate este aproape la fel de necesar ca apa curgătoare. Am aprobat astăzi achiziționarea de către Vodafone a afacerilor companiei Liberty Global în Cehia, Germania, Ungaria și România, sub rezerva unor măsuri menite să asigure că clienții vor beneficia în continuare de prețuri corecte, servicii de înaltă calitate și produse inovatoare”, a declarat, în context, Margrethe Vestager, comisarul european pentru concurență.

“Pe plan local, această achiziție va permite Vodafone să fie un competitor și mai puternic în raport cu pozițiile dominante de pe piața de comunicații electronice, asumându-și rolul de catalizator pe zona de inovație și digitalizare a societății. Este preconizat ca tranzacția să fie finalizată până la data de 31 iulie 2019. În viitor, Vodafone România va putea oferi servicii convergente competitive clienților săi, ceea ce îi va permite să își împlinească viziunea de a aduce tehnologia și inovația mai aproape de toată lumea. De asemenea, prin achiziția UPC se creează o competiție sustenabilă și eficientă în cadrul industriei locale de telecomunicații, ceea ce va contribui la creșterea gradului de digitalizare a societății românești”, scrie și Vodafone în comunicatul menționat. 

61.700 de români erau abonați la serviciile de comunicații prin cablu ale UPC la sfârșitul primelor trei luni din acest an, în scădere cu 4.200 de abonați față de ultimul trimestru din 2018, dar numărul total al abonamentelor a crescut până la peste 2,08 milioane de abonamente, arată datele prezentate marți de grupul Liberty Global și citate de Hotnews.ro.

Grupul britanic Vodafone a anunțat în data de 9 mai 2018 că va prelua rețelele de cablu ale Liberty Global din mai multe țări europene, inclusiv România. Practic, Vodafone va prelua operatorul UPC România și tranzacția include operațiunile Liberty Global din patru țări.

Liberty Global este o companie furnizoare de servicii de internet, telefonie și televiziune prin cablu din Statele Unite. Din grupul Liberty Global face parte grupul olandez UPC Holding, care deține și UPC România.

Continue Reading

FONDURI EUROPENE

Premieră în România: Prin finanțare cu fonduri europene, o firmă din Cluj lansează primul simulator românesc pentru instruirea controlorilor de trafic aerian

Published

on

© Wikipedia

Primul simulator românesc pentru instruirea controlorilor de trafic aerian ce poate fi utilizat şi de la distanţă, de pe o tabletă, a fost realizat la Cluj-Napoca, finanţarea pentru acesta depăşind un milion de euro, majoritatea banilor venind din fonduri europene.

Directorul general al Sim Soft Distribution, Ioan Alexandru Drăgan, a declarat, vineri, la Cluj-Napoca, într-o conferinţă de presă că simulatorul are scopul de a pregăti controlorii de trafic aerian să aibă reacţii mai bune în situaţii de criză, prevenind, astfel, pierderile umane şi cele materiale, scrie portalul startupcafe.ro.

„Compania noastră a finalizat un proiect de cercetare, care este primul simulator românesc care priveşte testarea controlorilor de trafic aerian şi se adresează atât clienţilor din sectorul civil, cât şi din cel militar. Scopul este de a pregăti controlorii de trafic aerian să aibă reacţii mai bune în situaţii de criză, prevenind astfel pierderile umane şi pierderile materiale. Realizarea simulatorului a durat doi ani, din august 2017 – august 2019, valoarea totală a proiectului fiind de 4,9 milioane de lei, din care asistenţă financiară nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR) de 3,5 milioane de lei. Costul simulatorului se ridică între 500.000 de euro şi 1,5 milioane de euro, în funcţie de complexitate şi personalizare”, a spus Drăgan, conform sursei menționate.

Într-o postare pe Facebook, Reprezentanța Comisiei Europene în România a arătat că aceasta este o ”premieră în tehnologia din România”.

”O firmă locală a realizat primul simulator românesc pentru controlorii de trafic aerian. Costul proiectului a fost de 4,9 milioane de lei, din care 3,5 milioane, asigurate prin fonduri UE”, a transmis RCE.

 

Simulatorul, numit ATMIS AIO, cartografiază şi redă 100% funcţionalitatea operaţională a simulatoarelor de zbor disponibile în piaţă, dar se bazează pe un pachet format din cele mai recente şi avansate tehnologii privind opţiunile de instruire. Simulatorul are rolul de a îmbunătăţi procedura de instruire a controlorilor de trafic aerian cu ajutorul unor instrumente şi a conţinutului de calitate. Practic, sunt eliminate costurile mari şi aduce în scenă gradul de libertate al utilizatorului.

Simulatorul românesc este folosit de Aeroportul din Atena, va fi livrat Romatsa, pentru instruirea controlorilor de trafic aerian de pe mai multe aeroporturi din România, şi urmează să fie abordate pieţe emergente, cum ar fi Africa – Nigeria, Ghana, Senegal.

Compania clujeană de soft a fost înfiinţată în anul 2011 şi se ocupă de crearea şi livrarea simulatoarelor software de management al traficului aerian, dezvoltate de ingineri aerospaţiali cu înalte calificări şi de specialişti în managementul traficului aerian.

Continue Reading

Facebook

Advertisement
Advertisement

Trending