Connect with us

COMUNICATE DE PRESĂ

Conferința „Școala de trecut – educație nouă, teme de când lumea”, marți 17 aprilie, ora 18:30

Published

on

Comunitatea România Tradițiilor Creative organizează marți, 17 aprilie, de la 18:30, în salonul Cerchez al Muzeului Național Cotroceni, o conferință despre educația secolului XXI.

Evenimentul aduce pe masa de discuție un subiect foarte relevant în contextul Anului European al Patrimoniului Cultural: identificarea metodelor creative de valorificare a patrimoniului și a tradițiilor locale ca resurse de viitor pentru educație și dezvoltare în rândul comunităților.

Prin prezentările și discuțiile din timpul conferinței, comunitatea își propune să dezvăluie diversitatea instrumentelor prin care actorii din zona industriilor creative valorifică elementele de tradiție și, în același timp, le repoziționează pentru o lume tehnologică și competitivă.

„Tradițiile nu se moștenesc pur și simplu, ele se învață! Iar pentru a fi <creative> și nu doar o reproducere a trecutului, e nevoie de o educație la fel de creativă.” – Vintilă Mihăilescu, co-fondator al comunității România Tradițiilor Creative.

„Tradiția românească are ca pilon principal relația pragmatică țărănească dintre om și natură. Am intrat într-un mileniu în care redescoperim echilibrul dintre dezvoltarea comunităților umane și mediul înconjurător.” – Teodor Frolu, co-fondator al comunității România Tradițiilor Creative

Întâlnirea va reuni vorbitori precum: Vintilă Mihăilescu (autor, publicist și antropolog cultural), unul dintre inițiatorii mișcării România Tradițiilor Creative alături de Teodor Frolu (manager în industriile creative și vice-președinte al Asociației Ivan Patzaichin – Mila 23), Liviu Jicman (directorul general al Muzeului Național Cotroceni), Bianca Toma (Centrul Român de Politici Europene), Alexandru Andrășanu (președintele Asociației Geomedia), Ana Maria Goliav (Școala de la Bunești), Matei Câlția (Galeria Posibilă), Andreea Machidon (Fundația Pro Patrimonio), Adriana Scripcariu (Școala de la Piscu), Andrei Mihail (Asociația MAIE) și alți specialiști în domenii apropiate tradițiilor creative.

Conferința va avea loc în salonul Cerchez al Muzeului Național Cotroceni (Bulevardul Geniului, nr. 1) și este deschisă publicului larg în limita locurilor disponibile. Înscrierea la eveniment se face prin confirmarea datelor personale (nume, prenume, CNP) până vineri, 13 aprilie 2018, ora 10:00, la adresa relatiipublice@muzeulcotroceni.ro.

România Tradițiilor Creative este o comunitate care își propune să aducă laolaltă inițiative din zona industriilor creative care preiau tradițiile românești, le valorizează găsindu-le un loc relevant în contemporaneitate și le transformă într-o resursă de creștere economică și de generare a unor noi locuri de muncă.

Conferința face parte din seria de evenimente organizate sub umbrela România Tradițiilor Creative, proiect inițiat de DC Communication, Muzeul Național al Țăranului Român, SNSPA, Ordinul Arhitecților din România, cu sprijinul financiar al AFCN. Evenimentul este găzduit cu generozitate de către Muzeul Național Cotroceni.

Mai multe informații despre proiect găsiți aici: www.traditiicreative.ro și pe pagina de Facebook a comunității: https://www.facebook.com/TraditiiCreative/.

 

.

COMUNICATE DE PRESĂ

eMAG decide să treacă permanent la modul de lucru hibrid, de acasă și de la birou, în urma studiilor desfășurate în ultimul an

Published

on

© eMAG

eMAG a decis că va trece permanent la un mod de lucru hibrid, care le va permite celor peste 3.000 de angajați din sediul central, hub-urile IT și centrele de Customer Care să lucreze cum li se potrivește cel mai bine în funcție de tipul de activitate, de acasă și de la birou, decizia fiind luată în urma studiilor despre modul de lucru, efectuate în ultimul an, conform unui comunicat remis CaleaEuropeană.ro.

Acum un an, când primele cazuri Covid-19 au fost confirmate pe teritoriul României, peste 3.000 de oameni din eMAG au început să lucreze de acasă. În toată această perioadă, compania a desfășurat mai multe studii interne, cantitative și calitative, prin care a analizat în detaliu care sunt principalele beneficii percepute de oameni legate de lucrul de acasă, care sunt provocările și ce poate fi îmbunătățit, dar și cum percep pe termen lung un mod de lucru permanent hibrid.   

Obiectivele acestor studii au fost înțelegerea nivelulului de conectare al oamenilor cu echipa din care fac parte, percepția despre productivitatea lor individuală și eficiența colaborării cu colegi sau parteneri, în contextul lucrului de acasă. În urma lor au reieșit mai multe date:

  • 96% au răspuns că în această perioadă în care au lucrat de acasă s-au simțit mai productivi
  • 78% dintre colegi au spus că s-au adaptat bine și foarte bine la munca exclusiv de acasă
  • Doar 37% dintre colegi au spus că se simt conectați cu echipa lor, de când lucrează de acasă
  • Când au fost întrebați cum își doresc să lucreze pe termen lung, cei mai mulți dintre ei, 97%, au spus că vor să îmbine munca de acasă cu cea de la birou

Concluziile principale demonstrează că modul de lucru de acasă funcționează excelent pentru activitățile clar definite, care necesită concentrare și muncă individuală, iar munca de la birou este foarte utilă pentru activitățile care presupun colaborare și creativitate, iar la nivel de organizație, măsurile luate rapid au fost o sursă de motivație, oamenii simțindu-se protejați. A fost apreciată flexibilitatea lucratului de acasă, în această perioadă de pandemie, mai ales în rândul părinților.

De asemenea, prin trecerea la colaborarea online, echipele au fost nevoite să se organizeze mai bine prin ritualuri comune (cum ar fi scurte ședințe zilnice sau săptămânale). Lucrând permanent de acasă, cel mai mult le lipsesc momentele de socializare cu colegii, iar spațiul informal de colaborare este dificil de recreat în mediul online. În starea de incertitudine generală, singurătatea și lipsa interacțiunii informale cu alte persoane sunt doi dintre principalii factori de insatisfacție.

După ce va trece pandemia, angajații eMAG vor decide, împreună cu managerul lor, cum vor să lucreze: câte zile vor lucra de acasă și câte de la birou, în funcție de nevoile fiecărei echipe. În prezent, ținând cont de restricțiile existente, peste 99% din angajații eMAG din sediile de birouri lucrează în continuare de acasă și vor continua astfel până când condițiile vor permite trecerea în noul mod permanent de lucru hibrid. 

„Noi ca echipă eram obișnuiți, la fel ca toți ceilalți, cu lucratul de la birou, care avea părțile lui bune și mai puțin bune. Odată cu pandemia am descoperit destul de brusc lucratul de acasă. La fel ca după orice inițiativă nouă, am vrut să înțelegem mai bine ce se întâmplă și am descoperit că are beneficiile lui, resimțite atât de colegi, vizibile și în rezultatele noastre ca organizație, dar și provocări. Acum, având la dispoziție toate informațiile, am decis să trecem la un mod de lucru în care să luăm ce e mai bun din ambele modele. Astfel le oferim colegilor noștri exact ceea ce își doresc, mai mult timp pentru familie și pasiuni, și, în același timp, mediul din care își pot face treaba foarte bine”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG. 

„În urma acestor studii ne-am dat seama că un lucru important ca modelul hibrid să funcționeze este partea de comunicare, de aceea am implementat deja mai multe proiecte noi care să îi ajute pe colegi să se simtă conectați la tot ce se întâmplă în organizație, indiferent de unde vor lucra. În același timp sediul nostru este în plin proces de reamenajare astfel încât să răspundă cât mai bine noului mod de lucru, în care colegii vor veni la birou pentru colaborare și creativitate, adică în acele zile în care munca lor va presupune mai multă interacțiune”, a afirmat Delia Rotaru, VP People & Organisation eMAG. 

eMAG își va păstra spațiile existente de birouri și va investi peste 1,5 milioane de euro pentru a reamenaja sediul central într-un spațiu colaborativ și pentru a implementa noi tehnologii care să susțină modul de lucru hibrid. Principala funcționalitate a sediilor va fi aceea de a ajuta oamenii să colaboreze mai bine, așa că numărul sălilor destinate întâlnirilor s-a dublat și vor fi dotate cu tehnologie de ultimă generație pentru a facilita întâlnirile mixte – online & offline- și cu un sistem de rezervare de la distanță a birourilor. Proiectul este realizat împreună cu o firmă de arhitectură, iar discuțiile au început imediat ce s-a conturat tot mai clar ideea că munca de la birou așa cum a fost până în martie 2020 se va schimba. 

Continue Reading

COMUNICATE DE PRESĂ

eMAG are un nou director general. Compania anunță investiții de 3,2 miliarde lei în următorii trei ani și o evoluție a echipei executive

Published

on

© eMAG/ Facebook

eMAG intră într-o nouă etapă de dezvoltare cu investiții de peste 3,2 miliarde de lei în următorii trei ani pentru a susține dezvoltarea accelerată a comerțului online și anunță o evoluție a echipei executive, care va conduce extinderea companiei la nivel regional, informează un comunicat al companiei, care anunță că Tudor Manea preia rolul de CEO de la Iulian Stanciu, care devine Președinte Executiv eMAG.

La rândul său, Iulian Stanciu va fi în continuare implicat în conturarea strategiei de dezvoltare, în analiza, prioritizarea și aprobarea investițiilor și bugetelor, alături de noul CEO, arată sursa citată, conform comunicatului remis CaleaEuropeană.ro.

„Sunt onorat să conduc eMAG în această nouă etapă în care vom folosi experiența și know-how-ul celor aproape 20 de ani de comerț online pentru a le oferi o experiență bună clienților, dar și pentru a ajuta la dezvoltarea mediului antreprenorial. Investițiile pe care le vom face în următorii trei ani ne vor ajuta să le oferim clienților noștri o gamă mai mare de produse și prețuri mai bune, viteză la livrare, dar și o simplificare a procesului de plată. Ne propunem, de asemenea, ca prin infrastructura pe care o construim, să ajutăm antreprenorii locali să facă tranziția în online mai ușor, transferând din experiența dobândită de noi”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

„Credem că avem în față foarte multe oportunități, odată cu dezvoltarea economiei digitale. În acest sens, vom accelera foarte mult investițiile în transformarea eMAG într-un ecosistem regional de tehnologie și comerț. Din cele 3,2 miliarde de lei pe care îi vom investi în următorii trei ani, 785 de milioane de lei se vor duce către dezvoltare internațională, 447 de milioane de lei către dezvoltarea de tehnologie românească, 251 de milioane de lei vor merge către dezvoltarea antreprenorialului digital prin intermediul platformei Marketplace, 990 de milioane de lei în dezvoltarea serviciilor logistice și 740 de milioane de lei în investiții în alte companii. Aș vrea să îl felicit pe Tudor pentru noul rol, pentru contribuția avută până acum la dezvoltarea eMAG și pentru evoluția personală. Cred că este un exemplu pentru oricine că prin muncă și educație poți ajunge oriunde. Împreună vom lucra la dezvoltarea serviciilor oferite clienților, dar și la extinderea internațională a  zecilor de mii de antreprenori români din platforma eMAG Marketplace”, a declarat Iulian Stanciu, Președinte Executiv eMAG.

O nouă etapă de investiții

În următorii trei ani, grupul eMAG își va consolida prezența în regiune prin investiții care se ridică la 785 de milioane de lei. În Ungaria, unde compania a fuzionat cu Extreme Digital în urmă cu doi ani, ținta este de a atinge vânzări de un miliard de euro în următorii cinci ani. În Bulgaria, eMAG va continua extinderea prezenței fizice, după ce anul trecut a inaugurat primul showroom la Sofia, și se va concentra pe dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor sale, în beneficiul clienților.

De asemenea, un buget de 447 de milioane de lei va fi alocat pentru dezvoltarea de tehnologie românească pe care să o exporte în toate țările unde este eMAG prezentă și de care să beneficieze și ceilalți antreprenori din ecosistemul eMAG. Compania investește în dezvoltarea echipei de tehnologie, care în prezent numără peste 700 de oameni, iar anul acesta urmează să fie extinsă cu alți 100. Tehnologiile dezvoltate de către IT-iștii eMAG integrează inteligență artificială, cu scopul îmbunătățirii experienței de cumpărare, începând din depozit, unde ajută la optimizarea rutei de colectare a produselor comandate și astfel la un timp de livrare foarte bun, până la căutarea pe site-ul și aplicația mobilă eMAG, astfel încât clienții pot să identifice cât mai simplu și rapid produsele dorite.

La rândul său, eMAG Marketplace, un pilon important în creșterea companiei, care este estimat să ajungă la 45.000 de selleri români în trei ani, de la 25.000 câți sunt acum pe platformă, va beneficia de o infuzie de capital de 251 de milioane de lei. În 2020, volumul vânzărilor realizate de către sellerii români din eMAG Marketplace a crescut cu peste 90% față de 2019, ajungând la 25 milioane de produse.

Pentru a putea susține o gamă mare de produse și a crește viteza de livrare, pe fondul creșterii accelerate a comerțului online, compania va continua investițiile în logistică pentru infrastructura digitală: noul hub logistic de la Joița va deveni complet operațional în septembrie 2022, iar rețeaua easybox va fi dublată în următoarea perioadă pentru a face livrarea mai ușoară, predictibilă și rapidă. În total, investițiile în logistică se ridică la 990 de milioane de lei în următorii trei ani.

eMAG este o companie care încurajează permanent dezvoltarea și îmbunătățirea de competențe profesionale prin programe de dezvoltare, iar pentru aceasta are în vedere un buget de 45 milioane de lei în următorii trei ani. Acest buget este dedicat unor programe de învățare accelerată cum ar fi Upgrade, un program de dezvoltare în carieră și de creștere a competentelor în digital marketing, tehnologie, analiză de business și de procese sau programele de management în parteneriat cu universități de prestigiu, precum Harvard, Yale sau Stanford. Totodată, compania continuă programul Future 25 prin intermediul căruia tineri talentați sunt selectați pentru a se antrena să devină lideri în ecommerce. Anual, angajații eMAG beneficiază de peste 45.000 de ore de învățare și training.

eMAG își propune să fie un partener pentru dezvoltare accelerată a antreprenorilor români, iar în acest sens are în plan investiții ce însumează 740 de milioane de lei atât în companii deja cunoscute, unde este deja investitor, cât și în alte companii noi de tehnologie care aduc inovații în produse și servicii pentru clienți, pe care le urmărește prin intermediul programului de investiții eMAG Ventures. Dintre companiile unde eMAG a investit, Tazz by eMAG a cunoscut o evoluție extrem de rapidă în nici doi ani de la investiție, transformându-se de la o companie de livrare de mâncare la una de livrare rapidă pentru aproape orice. La rândul său, Sameday, o altă companie cu o evoluție rapidă unde eMAG a investit, se pregătește pentru extinderea internațională, într-o primă fază în Ungaria, apoi și în alte țări din regiune.

Bio Tudor Manea

De 16 ani alături de eMAG, Tudor Manea, 37 de ani, a ocupat în ultimii șase ani poziția de director general al companiei și a avut o contribuție esențială în evoluția business-ului și a echipei, fiind cel care a pus bazele departamentului de tehnologie și a contribuit la extinderea internațională a companiei. Tudor a fost angajatul cu numărul 23 în eMAG și a crescut și evoluat odată cu compania. Când s-a alăturat companiei, echipa avea puțin peste 20 de oameni și, deși rolul lui era în echipa IT, seara în drum spre casă livra, ca și ceilalți colegi, colete clienților. Născut în București, Tudor a fost pasionat de matematică și s-a specializat în IT după absolvirea Facultății de Electronică din cadrul Universității Politehnica București. Ulterior, el și-a continuat educația în eMAG cu un EMBA de la Maastricht School of Management și mai multe programe executive la Stanford University, SUA.

Continue Reading

COMUNICATE DE PRESĂ

Directorul Leviatan Design, Cătălin Podaru, despre tehnologia BIM aplicată în construcții: România trebuie să investească în tânăra generație și în infrastructură

Published

on

© Leviatan Design

La recomandarea Graitec România, compania Leviatan Design a prezentat, la Universitatea Tehnică de Construcții București, modalitățile de implementare concretă și activă a procesului de lucru BIM, în cadrul cursului online BIM – Building Information Modeling, pentru studenții din anul IV de la Facultatea de Inginerie în Limbi Străine – FILS, condus de profesorul Daniel Bîtcă.

După doi ani de muncă susținută a echipei Leviatan Design, investiții în software și într-un în proces continuu de îmbunătățire și autodepășire, compania poate livra proiecte de calitate de la ofertă până la AS Build pentru clienții din România, informează un comunicat remis CaleaEuropeană.ro.

Doi membri ai echipei Leviatan Design – ing. Maria Gurzău și arh. Ancuța Baciu – au prezentat studenților modalitatea de lucru Leviatan, pașii concreți specifici procesului BIM si exemplificarea acestora pe un proiect Design&Build realizat de către compania noastră. În intervalul de trei ore pus la dispoziție de domnul profesor, colegele noastre au prezentat toate etapele de realizare a proiectului, de la parcurgerea și înțelegerea temei de proiectare la modelarea 3D a proiectelor aferente tuturor specialităților (arhitectură, structură, instalații), la coordonarea acestora, la execuția și urmărirea șantierului, până la recepția finală a obiectivului de investiție.

“Subliniind recunoștința pentru această oportunitate, sperăm că am reușit să trezim interesul studenților pentru noua eră a ingineriei, întrepătrunsă cu tehnologia, digitizarea și automatizarea procesului de proiectare și urmărire a execuției. În același timp, ne dorim ca prin acest prim pas în colaborarea cu universitățile din domeniu să evidențiem potențialul extraordinar al tinerilor din România în domeniul construcțiilor comparativ cu standarde internaționale, dar și să punctăm nivelul de satisfacție deosebit pe care îl oferă acest domeniu. Considerăm că România trebuie să investească și să construiască atât în interiorul tinerelor generații, cât și în infrastructură într-un mod constant și echilibrat. Din perspectiva noastră, educația aplicată și atragerea tinerelor generații către domeniile tehnice reprezintă obiective fundamentale pentru dezvoltare, generând în același timp satisfacții și beneficii extraordinare celor ce activează în domeniu. Suntem bucuroși și hotărâți să continuăm colaborarea cu mediul academic în vederea valorizării potențialului noilor generații și, prin consecință directă, a construirii unei țări și societăți de care cu toții să fim mândri”, a declarat Cătălin Podaru, directorul companiei Leviatan Design.

Leviatan Design și-a început activitatea în 2012, iar în condiţii de declin economic echipa noastră a reuşit să crească şi să se dezvolte, impunându-se în piaţă prin abordarea cu seriozitate şi responsabilitate a fiecărui proiect.

Compania este alcătuită dintr-o echipă de profesionişti ce include arhitecţi, designeri de interior, ingineri structurişti, ingineri de instalaţii, manageri de proiect care oferă calitate proiectelor pe care le dezvoltă, având ca obiective principale furnizarea de servicii personalizate, precum şi de soluţii sustenabile şi inovatoare pentru orice client.

Fie că este vorba de proiecte simple sau complexe, Leviatan Design aduce clienţilor avantajele serviciilor integrate și a experienței acumulate prin: proiectare judicioasă şi completă, expertiză în planificarea investiţiei, optimizarea şi previzionarea costurilor pe durata execuţiei, valoare adăugată atât prin siguranţa şi calitatea proiectelor finalizate cât și prin confortul sporit al utilizatorilor ca rezultat al echipamentelor moderne implementate în instalațiile din clădiri.

Continue Reading

Facebook

Team2Share

PARLAMENTUL EUROPEAN29 mins ago

Comisia pentru afaceri juridice din Parlamentul European a avut un schimb de opinii cu privire la Strategia farmaceutică pentru Europa

POLITICĂ32 mins ago

PMP face apel la guvernanți să depășească o “criză minoră” comparativ cu problemele pe care le are de înfruntat România, inclusiv situația de la Marea Neagră

COMISIA EUROPEANA38 mins ago

Comisia Europeană a prezentat o nouă strategie de combatere a traficului de persoane în următorii cinci ani

CONSILIUL UE2 hours ago

Țările UE și-au stabilit mandatul de negociere pentru certificatul de vaccinare: Deținerea adeverinței “nu este o condiție prealabilă pentru a exercita dreptul la liberă circulație”

COMISIA EUROPEANA2 hours ago

Ursula von der Leyen: Pfizer-BioNTech creşte cu 50 milioane de doze cantitatea de vaccin anti-COVID livrată UE în a două jumătate a anului

PPE2 hours ago

Manfred Weber, liderul grupului PPE din Parlamentul European: Turcia nu poate fi niciodată membru în UE! Erdogan va continua să ne provoace cât continuă discuțiile de aderare

BANCA EUROPEANĂ DE INVESTIȚII3 hours ago

Banca Europeană de Investiții aprobă un împrumut de 24 de milioane de euro pentru consolidarea cercetării, educației și sănătății publice la Universitatea de Medicină și Farmacie din București

CONSILIUL EUROPEAN3 hours ago

Charles Michel: Calea viitoarei ordini mondiale va fi stabilită în regiunea Indo-Pacific, iar Uniunea Europeană și India sunt parteneri cheie

U.E.3 hours ago

Eurostat: România, printre țările UE unde producția industrială a înregistrat un declin semnificativ în luna februarie

BANCA CENTRALĂ EUROPEANĂ3 hours ago

Studiu al Băncii Centrale Europene: Europenii doresc ca euro digital să fie confidențial, sigur și ieftin

COMISIA EUROPEANA1 day ago

Comisia Europeană preconizează că adeverința electronică verde va intra în vigoare la sfârșitul lunii iunie

EUROPARLAMENTARI ROMÂNI1 day ago

Marian-Jean Marinescu, în dialog cu tânăra generație: Reducerea emisiilor de carbon trebuie făcută într-un mod realist, ținând cont de competitivitatea economică, de locurile de muncă

COMISIA EUROPEANA6 days ago

Charles Michel explică lipsa sa de reacție cu privire la gafa de protocol din Turcia la adresa șefei Comisiei Europene: Am decis să nu facem o scenă, ci să ne concentrăm pe esența discuțiilor politice

INTERNAȚIONAL6 days ago

Președintele american, Joe Biden, cere Congresului să adopte planul de investiții: Este absolut necesar ca SUA să rămână ”prima putere mondială”

ROMÂNIA1 week ago

Guvernul mandatează Ministerul Investițiilor să negocieze Planul Național de Redresare și Reziliență la nivelul Comisiei Europene

INTERNAȚIONAL1 week ago

UE și Turcia sunt pregătite să-și revitalizeze relațiile în mod constructiv: Cooperarea economică, migrația și mobilitatea, pilonii unei agende „concrete și pozitive”

ROMÂNIA1 week ago

Premierul Florin Cîțu: În lunile aprilie și mai vor ajunge în România 8,3 milioane de doze de vaccin anti-COVID-19

ROMÂNIA2 weeks ago

Nicolae Ciucă: Institutul ”Cantacuzino” din Capitală va fi relansat cu bani din procentul anual de 2% de la Apărare

ROMÂNIA2 weeks ago

Premierul Florin Cîțu: Institutul ”Cantacuzino” va pune în valoare capacitatea și expertiza pe care le are în cadrul mecanismului european de creștere a capacității de producție a vaccinului anti-COVID-19

ROMÂNIA2 weeks ago

Ministrul Sănătății Vlad Voiculescu: În următoarele două luni vor veni în România peste 7 milioane de doze de vaccin anti-COVID-19

Advertisement
Advertisement

Trending